serve24banner

راهنمای خرید آنتی ویروس بهترین روش‌ها

در بلاگتاریخ انتشار3 بازدید‌ها admin

امنیت شبکه های بزرگ امری دشواری است و به ابزاری انعطاف پذیر جهت مدیریت مجتمع و ساده نیاز دارد. تمامی لایسنس های آنتی ویروس خریداری شده شما در حساب کاربری قابل مشاهده می باشد. مسئله‌ای که میتواند این تردید را کاهش دهد و اعتبار رتبه بندی را افزایش دهد، توضیحات شفاف و مشخص در ارتباط با نحوه رتبه بندی و مقایسه است.

در دنیای امروز، با روزافزونی تهدیدات امنیتی در فضای آنلاین، استفاده از یک بسته آنتی ویروس قوی و به‌روز از اهمیت بسیاری برخوردار است. اما خرید یک آنتی ویروس مناسب و مطمئن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اینجاست که راهنمای خرید آنتی ویروس به کمک شما می‌آید! در این مقاله، بهترین روش‌های خرید آنتی ویروس را بررسی خواهیم کرد، تا بتوانید تصمیم درستی را برای حفاظت از دستگاه خود بگیرید.

کاربران باید آنتی ویروس اورجینال جی دیتا G Data را از وب سایت رسمی شرکت G Data دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس G Data قابلیت ثبت در my gdata را داشته باشند. کاربران باید آنتی ویروس اورجینال اویرا Avira را از وب سایت رسمی شرکت Avira دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس Avira قابلیت ثبت در my avira را داشته باشند. کاربران باید آنتی ویروس اورجینال آواست Avast را از وب سایت رسمی شرکت Avast خرید آنتی ویروس نود ۳۲ دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس Avast قابلیت ثبت در my avast را داشته باشند. این شرکت با دارا بودن دفاتر نمایندگی در سراسر کشور و با تشکیل تیم فنی قدرتمند برای پشتیبانی همواره تلاش داشته تا بهترین راهکارها را در قالب محصولات و خدمات در اختیار مشتریان قرار دهد. نودسرو ارائه کننده لایسنس آنتی ویروس ایست از طریق نمایندگی های مجاز در کشورهای اطراف اقدام به ارائه لایسنس آنتی ویروس نود 32 می کند.

مزایای نرم افزار آنتی ویروس چیست؟

ESET NOD32 ANTIVIRUS دارای یک هسته پر قدرت در تشخیص انواع مختلف ویروس‌ها است. با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. در عصر اینترنت بهره‌مندی از امنیت دیجیتال دست کمی از امنیت فیزیکی ندارد،…

انتخاب یک برند معتبر

یکی از اصلی‌ترین قدم‌ها در خرید یک آنتی ویروس، انتخاب یک برند معتبر و قابل اعتماد است. با تحقیق و بررسی امتیازات و نظرات کاربران، می‌توانید به برندی برسید که در ارائه حفاظت قدرتمند و به‌روز عالی است.

اکنون که شما نیاز های خودتان را شناخته و ارزیابی کرده اید، و می دانید برنامه های مستقل امنیتی مورد نیازتان است و یا بسته های امنیتی، می توانید به تحقیق در باره بهترین نرم افزار مورد نیازتان بپردازید. در زیر به برخی مسائل اساسی برای راهنمایی انتخاب بهتر نرم افزارها اشاره کرده ایم. عموم شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس فقط آنتی ویروسهای گروه ۱ و ۲ را تولید می کنند. وب روت، بیت دفندر، کسپرسکی، اف-سکیور، جی دیتا، آویرا، ای ست و پاندا از جمله این شرکتها هستند. شرکت یا شرکتهایی که محصولات هر ۳ گروه را تولید کنند اندک هستند که میتوان به ترند میکرو، سایمنتک و مکافی اشاره کرد. شرکت داده رایانش ابری پردیس، با تیمی مجرب و متخصص، از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه ارائه راهکارهای مجازی سازی، ذخیره‌سازی و امنیت اطلاعات آغاز کرده است.

خرید آنتی ویروس

بررسی ویژگی‌های آنتی ویروس

قبل از خرید هر گونه بسته آنتی ویروس، حتماً ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را بررسی کنید. برخی از ویژگی‌های مهم شامل تشخیص و پاکسازی ویروس‌ها، حفاظت در برابر برنامه‌های ضار، دیواره آتش قدرتمند، حفاظت از حریم خصوصی، به‌روزرسانی منظم و سادگی استفاده هستند.

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 دو کاربره برای ویندوز

یکی از جدید‌ترین معضلات کاربران اینترنت آلوده شدن سیستم‌های آن‌ها به باج افزار ها (Ransomware) است. زمانی که سیستم شما آلوده به باج افزار می‌شود، تمامی فایل‌ها رمزنگاری و دسترسی به آن‌ها منوط به پرداخت وجه به باج گیر می‌باشد. با داشتن آنتی ویروس ایست شما در برابر حملات و اجرایی شدن باج افزار ایمن می‌شوید. BullGuard آنتی ویروس قدرتمند و سبک که تنها ایرادش نیاز به نصب مکمل هایی مثل اینترنت سکوریتی و فایروال در کنار آنتی ویروس است، این نرم افزار وظیفه شناسایی و از بین بردن ویروس ها را به خوبی انجام می دهد.

Bitdefender این آنتی ویروس از نظر بسیاری بهترین آنتی ویروس برای کاربران معمولی کامپیوتر است، آنتی ویروس بیت دیفندر تقریبا تمامی مالورها و ویروس ها را تشخیص می دهد. این نرم افزار در هنگام اسکن کامپیوتر سرعت آن را پایین نمی آورد اما به طور کلی خود نرم افزار منابع بالایی را برای نصب نیاز دارد، به همین دلیل برای کامپیوترهای با سخت افزار ضعیف تر توصیه نمیشود. اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس رایگان هستید، پیشنهاد ما به شما اویرا می باشد. البته نباید انتظار داشته باشید که یک نرم افزار رایگان به خوبی نسخه های پولی به شما سرویس دهی کند ولی باز هم نسبت به خیلی از نرم افزارها بهتر است. البته بهترین مزییت اویرا این است که مدام به شما پیغام «ارتقا به نسخه کامل» را نمی دهد و نسبت به سایر رقبا کاربر آزاری کمتری دارد.

  • البته آنهایی هم که طرفدار آنتی ویروس اورجینال ای ست نود32 هستند خرید و فروش آنتی ویروس ای ست نود32 را پیشنهاد میدهند.
  • آنتی ویروس‌ها با توجه به امکاناتی که دارند، در دسته بندی‌های مختلفی قرار…
  • در نهایت، به کاربران توصیه می شود که کــُندی سرعت را تحمل کرده و آنتی ویروسی را انتخاب کنند که تضمین کننده‌ی حداکثر امنیت باشد؛ هدف اصلی از نصب آنتی ویروس، همین است.
  • بله، برای خرید آنتی ویروس اورجینال از سایت اصلی آن نیاز به پرداخت ارزی دارید که می‌توانید با پرداخت معادل ریالی آن از خدمات مجموعه ایرانیکارت بهره‌مند شوید.
  • بسیاری از مواردی که ممکن است با محصول ایست خود تجربه کنید در آخرین نسخه برطرف شده است.

اطمینان از سازگاری با سیستم عامل

ESET Endpoint Security 5

قبل از خرید آنتی ویروس، اطمینان حاصل کنید که نرم‌افزار با سیستم عامل دستگاه شما سازگار است. برخی از آنتی ویروس‌ها فقط برای سیستم عامل‌های خاصی طراحی شده و اجرا می‌شوند. بنابراین، بهتر است قبل از خرید، این مورد را بررسی کنید.

ما در آنتی 365 بستری را فراهم نموده ایم که شما می توانید با خرید لایسنس های مناسب برای کامپیوتر و یا گوشی خود با خیال راحت در فضای مجازی حضور داشته باشید.کلیه لایسنس ها با آپدیت منظم روزانه امنیت گوشی و سیستم شما را تضمین می نماید. به دنبال ارجاع به فایل‌های آلوده یا بدافزارهای جاسازی شده به عنوان داده در Windows Management Instrumentation می‌گردد، اینترنت سکیوریتی مجموعه‌ای از ابزارها که دستگاه‌ها و برنامه‌ها را در محیط ویندوز مدیریت می‌کند. ایده آل برای کاربرانی که نگران امنیت سیستم خود هستند و به طور فعال از اینترنت برای خرید ، بانکداری ، کار و ارتباطات استفاده می کنند. آزمایشگاه کسپرسکی یک ارائه دهنده  محصولات امنیت سایبری و آنتی ویروسِ چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در مسکو، روسیه قرار دارد.

با تکیه بر مدیران مجرب و با تجربه، کارمندان خلاق و دلسوز و مجوزها و مدارک اخذ شده از مراجع ذی صلاح، این شرکت متعهد به رفع نیازهای مشتریان خود به بهترین نحو می‌باشد. تمامی مزایای آنتی‌ویروس در این محصول وجود دارد به اضافه چند قابلیت جذاب دیگر. دزدگیر باعث می‌شود لپتاپ گم شده یا ربوده شده خود را بیابید و اطلاعات حساس خود را از راه دور مدیریت کنید. فایروال از سیستم در شبکه‌های وای‌فای عمومی محافظت می‌کند و کنترل کاملی بر روی برنامه‌هایی که با اینترنت در ارتباطند در اختیارتان قرار می‌دهد. لایسنس ها با آخرین نسخه 2023 و نرم افزار ورژن 16 فعال می شود و به صورت خودکار از سرور اصلی eset.com بروزرسانی میگردد.

خرید آنتی ویروس

مقایسه قیمت

یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید هر محصولی، قیمت آن است. پیش از خرید آنتی ویروس، قیمت محصولات مختلف را مقایسه کنید تا بتوانید به خریدی با قیمت مناسب برسید. همچنین، می‌توانید از تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای که برای آنتی ویروس‌ها ارائه می‌شود، بهره‌برداری کنید.

این آنتی ویروس در بک آپ گرفتن و همچنین ریکاوری اطلاعات هارد هم به خوبی عمل می کند.کسپرسکی یک حفاظت همه جانبه را برای شما فراهم میکند. به علاوه مرورگرهای شما نیز تنظیمات امنیتی دارند که می توانید آنها را مرور کنید. برای انتخاب آنتی ویروس جدید خوب است که برنامه های خود را کنترل کرده و نیازمندی خودتان را از برنامه های امنیتی مشخص کنید و ببینید به چه برنامه های امنیتی نیاز دارید. البته برخی شرکتها نیز محصولاتی برای تامین امنیت اطلاعات در محیطهای ابری (کلـود) عرضه کرده اند که میتوان به غول امنیتی ترند میکرو (Trend Micro) اشاره کرد. در این بین شرکت انگلیسی بولگارد (BullGuard) فقط آنتی ویروس خانگی عرضه می کند.

بازخوردها و نظرات کاربران

پیش از خرید، حتماً بازخوردها و نظرات کاربرانی که قبلاً از یک آنتی ویروس استفاده کرده‌اند را مطالعه کنید. این بازخوردها می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری کمک کننده باشند و اطمینان بیشتری را به شما القا کنند.

اطمینان داریم با همراهی شما و کمترین قیمت در فروش لایسنس نود 32 بالاترین رضایت شما را جلب کنیم. چرا اینجا هستیم؟ نرم افزار های تقلبی اثرات مخربی بر عملکرد رایانه های شخصی دارند، باماسافت در تلاش است تا با عرضه محصولات اورجینال از این آثار مخرب جلو گیری کرده و سبب صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران گردد. پس از نصب آنتی ویروس نود 32 به طور پیش فرض با راست کلیک کردن روی هر فایل یا درایو مورد نظر گزینه اسکن توسط نود 32 به منوی راست کلیک اضافه می شود. محصولات مایکروسافت شامل ویندوز و ویندوز سرور کاملا اورجینال بوده و از سرور های اصلی آپدیت می شوند، قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز از قابلیت های نسخه اورجینال می باشد. آنتی ویروس نود32 با داشتن حجم مناسب و عملکرد فوق العاده ی خود موجب از بین بردن این قبیل مشکلات می شود و شما براحتی و بدون هیچ کاهش سرعتی می توانید از منابع  سیستم خود نهایت استفاده را ببرید. بسیاری افراد هنوز هم هنگام خرید ESET دچار تردید هستند، اما با بررسی عملکرد این نرم افزار از گذشته تا به امروز تمامی شبهات موجود برطرف خواهند شد.

فروشگاه اورجینال کی بیش از 5 سال است که افدام به خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال میکند. فروشگاه اورجینال کی دارای نماد اعتماد الکترونیکی برای خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال است. فروشگاه اورجینال کی پس از فروش آنتی ویروس اورجینال به مدت یکسال کامل از مشتریان خود پشتیبانی میکند. فروشگاه اورجینال کی دارای پشتیبانی آنلاین ، پشتیبانی از طریق ایمیل ، پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی از طریق تلفن و همچنین پشتیبانی از طریق ریموت دسکتاپ میباشد. لازم به ذکر است پشتیبانی فقط به مشتریانی انجام میشود که آنتی ویروس اورجینال خود را از طریق فروشگاه اورجینال کی خرید کرده باشند و ما تنها به مشتریانی که آنتی ویروس اورجینال به آنها به فروش رسانده ایم خدمات پشتیبانی ارائه میدهیم.

به‌روزرسانی منظم

آنتی ویروسی که همیشه به‌روز است، نقش مهمی در حفاظت از دستگاه شما ایفا می‌کند. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که بسته آنتی ویروس انتخابی شما دارای به‌روزرسانی‌های منظم است. این به شما کمک می‌کند تا همواره در برابر تهدیدات جدید محافظت شوید.

با توجه به این که در حال حاضر در کشور تحریم هستیم تمامی لایسنس های موجود با پیشوند های مختلف که برای کشورهای مختلف ارائه می شوند کارایی یکسانی دارند. برخی پیشوند ها عبارتند از RN -BH – AF – درصد زیادی از لایسنس ها هم با کلید تصادفی هستند و قانون خاصی ندارند. تمامی محصولات آنتی ویروس کسپرسکی و بیت دیفندر کاملا اورجینال بوده و از سرور های اصلی آپدیت می شوند، قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز از قابلیت های نسخه اورجینال می باشد. ایست نود 32 آنتی ویروس (ESET NOD32 Antivirus) یکی از پرسرعت‌ترین و سبک‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا می‌باشد، همین ویژگی سبب می‌شود که سیستم کاربران دچار افت سرعت نشود تا خرید نود 32 انتخاب اول بسیاری از کاربران در خرید آنتی ویروس باشد. اگر اطلاعات بسیار مهم مانند نرم افزار حسابداری و یا اتصال به اینترنت و جا به جایی فایل زیاد دارید، نسبت به خرید لایسنس اورجینال ایست اینترنت سکیوریتی اقدام نمایید.

با رعایت این راهنمای خرید آنتی ویروس، می‌توانید یک بسته قوی و مطمئن را برای حفاظت از دستگاه خود انتخاب کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که امنیت آنلاین یک فرایند پیوسته است و باید همواره بروزرسانی‌ها و آخرین مطالبات را در این زمینه دنبال کنید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

نوارکناری کشویی

No images found in the media library. تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
No images found in the media library. Discover the Best Site for Comparing Home Prices in Canada
No images found in the media library. خبرگزاری‌های انگلیسی: پل ارتباطی با دنیای اطلاعات
Exploring the World of Richmond Foreign Exchange Exploring the World of Richmond Foreign Exchange
Welcome to the Best Money Exchange Canada Welcome to the Best Money Exchange Canada
Welcome to Emperor’s Vigor Tonic: Unleash Your Inner Strength Welcome to Emperor’s Vigor Tonic: Unleash Your Inner Strength
تماس با ما
تمامی اطلاعات ارائه شده در این وب‌سایت توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی تولید می‌شوند و ما هدف ما ارائه تبلیغات یا اظهار نظر درباره خوب یا بد بودن محتوا نیستیم و هیچ مسئولیتی در قبال صحت این اطلاعات نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.