پهپاد سمپاش خود را مستقیماً به دستگاهی با عملکرد بیش از حد تبدیل کنید

ایمنی هواپیما توسط اداره هوانوردی فدرال (FAA) تنظیم می شود که بسته به وزن هواپیما دو مجموعه مقررات متفاوت برای پهپادهای اسپری دارد. اداره هوانوردی فدرال (FAA) مرتبط: – ثبت نام FAA (5 دلار برای هر پهپاد). این امر مستلزم کمک به مقامات اداره هوانوردی فدرال است تا بفهمند که با هواپیماهای بدون سرنشین، یک خلبان می تواند همزمان بیش از یک هواپیما را پرواز کند. اگر یک پیمانکار بتواند از یک مفهوم ازدحام، با شاید سه پهپاد همزمان در یک میدان، استفاده کند، کاربرد کارآمدتر است. در عین حال، سمپاش بدون سرنشین مردم را از آفت کش دور می کند و باقیمانده آفت کش محصول را کاهش می دهد. A. بار محدود. برای پرواز در قسمت 107، سمپاش پهپاد شما در هنگام برخاستن باید کمتر از 55 پوند وزن داشته باشد.

این نکته مهمی است زیرا می‌توانید یک سمپاش پهپاد بخرید که می‌تواند بیش از 55 پوند پرواز کند، اما مجبور خواهید بود مقدار مایع موجود در مخازن خود را برای پهپاد و مایع با هم به کمتر از 55 پوند در هنگام برخاستن محدود کنید. Drone Seed به دنبال ایجاد گوشه و کنار بازار در جنگلداری دقیق است. Applied Ecological Services، زیر نظر دپارتمان منابع طبیعی ویسکانسین، به دنبال این بود که تقریباً 1400 هکتار از زمین های باتلاقی را برای علف های هرز مهاجم درمان کند. ما با اسپور شیری همراه با کنترل علف‌کش و علف‌های هرز آزمایش کرده‌ایم تا پوشش گیاهی بین ردیف‌ها و زیر انگورها را از بین ببریم. این امر مستلزم پرواز و نقشه برداری از منطقه پروژه برای شناسایی مکان چمن مهاجم فراگمیت قبل از اعمال درمان بود. به لطف ارتفاع کم پهپاد در حین پرواز، می توان به منطقه بسیار وسیعی تا 6 هکتار در ساعت دست یافت و مدیریت اسپری را بهبود بخشید. در صورت طراحی مناسب، ادجوانت‌های موجود در محصولات حفاظتی محصول می‌توانند از تحویل هدفمند مواد فعال در حجم‌های پاشش کمتر اطمینان حاصل کنند و پتانسیل مدیریت برنج کشاورزان را به‌طور چشمگیری افزایش دهند.

هفت دروغ Sprayer Drones بگو

ادغام وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) برای سنجش از راه دور و کاربردهای اسپری برای مدیریت علف های هرز. "شما واقعاً خوب هستید، حتی برنامه‌های کاربردی… بیشتر اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین تجاری از قسمت 107 پیروی می‌کنند. روش‌های قانونی دیگری نیز وجود دارد که هواپیمای شما را به طور قانونی به پرواز درآورد، اما این بهترین زمان و هزینه است. وندریگ می‌گوید: می‌تواند انجام دهد، آنچه را که نمی‌تواند انجام دهد، و ما اکنون علم خوبی پشت آن داریم. در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت ها اعلام کردند که John Deere، سازنده تجهیزات کشاورزی، با Volocopter برای توسعه یک سیستم گرد و غبار هوایی به نام VoloDrone همکاری خواهد کرد.

بزرگ نقد در Sprayer Drone وجود دارد

متوجه شدیم که بسیاری دیگر از شرکت‌های فروش پهپاد توانایی‌های پهپادهای خود را به اشتباه نشان می‌دهند تا متمایز شوند. با این وجود، اکثر مناطق عملیات کشاورزی در حال حاضر به لطف فناوری هواپیماهای بدون سرنشین بسیار ساده تر و از نظر زمان موثرتر هستند. به لطف فناوری، می توانید به طور مداوم عناصر ضروری کشاورزی دقیق را انجام دهید. فراگمیت ها تمایل به رشد در مناطق تالاب آشفته دارند و نشان دهنده یک اکوسیستم تالاب هستند که از تعادل خارج شده است. برای مناطق وسیعی از زمین، هواپیماهای سرنشین دار و سکوهای سمپاشی زمینی بر اساس هزینه هر هکتار در مقایسه با هواپیماهای بدون سرنشین گرد و غبار محصول منطقی تر است. پهپادها مفید هستند زیرا این فناوری قادر به دسترسی به مکان های صعب العبور است. نتایج حاصل از آزمایشات میدانی AAFC به تحقیقات بیشتر کمک کرد که او معتقد است دری را برای استفاده گسترده از این فناوری در کانادا باز خواهد کرد. روش خاص کاربرد، الگوی پاشش متمرکزتری ایجاد می کند که منجر به تبخیر و رانش کمتر در سرعت باد بهینه می شود.

آیا زمان حرف زدن اضافی درباره Sprayer Drone است؟

طراحی و ساخت بهبود یافته ممکن است منجر به باتری‌هایی با دوام طولانی‌تر، پهنای اسپری گسترده‌تر، نرخ جریان بالاتر و سرعت عملیاتی سریع‌تر شود. کلودیوس، که قصد دارد آزمایشی را در سال جاری گسترش دهد تا شامل طرح‌های بزرگ‌تر و سرعت‌های پایین‌تر پرواز برای بهبود سازگاری کاربرد باشد، می‌گوید: «این یک نتیجه اولیه دلگرم‌کننده بود. آزمایش اولیه هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل Delegate WG و Malathion 85E به بستر تره فرنگی در مرکز تحقیقات و توسعه Agassiz کشاورزی و کشاورزی کانادا (AAFC) به اندازه یک سمپاش بوم مؤثر بود.

یک مثال عالی استفاده از پهپاد به عنوان سمپاش پهپاد است.

در طول آزمایش اولیه می توانید وزنه بزرگی را به پایین هواپیمای بدون سرنشین متصل کنید یا برای ایمنی زیر یک تاج درخت بزرگ و محصور پرواز کنید. مورلند می گوید که معمولاً 2000 هکتار ذرت را می توان در یک روز توسط یک هواپیمای سرنشین دار پوشش داد: در حالی که یک هواپیمای بدون سرنشین می تواند منطقه بسیار کمتری را در این مدت تکمیل کند. او منطقه حیات وحش را در بخش‌هایی پرواز کرد تا بعداً سمپاشی آسان‌تر شود. محل منطقه آسیب دیده – منطقه حیات وحش دره لاک پشت، ویسکانسین. "از آنجایی که به اندازه فراگمیت ها تکه تکه هستند و با وجود برخی موانع در منطقه (درختان)، نقشه برداری با DJI AGRAS من ناکارآمد خواهد بود و به طور بالقوه آنطور که من می خواهم دقیق نیست. "یک چیزی که می خواهم به آن توجه کنم این است که که اولین تابستانم در کالج، فراگمیت ها را با دست برای ایالات متحده ترسیم کردم. مسیر پرواز ترسیم شد و در سیستم GIS سینماتیک (RTK) بی‌درنگ که پهپاد را در مسیر نگه می‌دارد، وارد شد. یک مثال عالی استفاده از پهپاد به عنوان سمپاش پهپاد است. به سمپاش پهپاد علاقه مندید؟

لطفاً به خاطر داشته باشید که هر سمپاش پهپادی مجموعه ای از مشکلات منحصر به فرد، اقتصادی، قوانین و غیره دارد. تفسیر من یک بحث جامع در کل منطقه نیست. من نمی توانم تصمیم خود را در مورد این که کدام پهپاد را بخرم، بگیرم. Drone Volt پایه‌ای ساخت تا حشره‌کش را روی لانه‌های هورنت تا بالای درختان اسپری کند. و نه، شما و من نمی‌توانیم راهنمای تعمیر و نگهداری را که سازنده ایجاد کرده است ایجاد کنیم. به دلیل استفاده از اسپری خودکار و حالت های پرواز مستقل، به طور قابل توجهی ایمن تر است و نیاز به کار دستی کمتری دارد.

دفتر منطقه استانداردهای پرواز FAA (FSDO) شما این کار را انجام می دهد. اگر علاقه مند به کمک به منطقه کنترل پشه خود در استفاده از سمپاش های بدون سرنشین هستید، با من تماس بگیرید. پهپاد یاماها RMax که برای اولین بار در سال 1997 در ژاپن استفاده شد، شبیه یک هلیکوپتر کوچک است (شکل 1). این روتور تک روتور با قطر حدود 10 فوت، وزن 207 پوند و بیش از 4 گالن ظرفیت مخزن اسپری دارد. برای بحث‌های زیر، فرض می‌کنم کسی چیزی مانند سمپاش‌های پهپاد HSE یا DJI می‌خرد. پهپاد سمپاشی کشاورزی می تواند جایگزین سم پاش سنتی شود و سرعت آن 40 برابر سمپاش سنتی ورود و مشاهده قیمت در ویترین نت است. استفاده از پهپاد باعث تسریع سمپاشی 12 هکتار می شود که با استفاده از 90 درصد مایع کمتر، خطر سلامتی ناشی از مواد شیمیایی روی اپراتور سمپاش را کاهش می دهد و همچنین باعث کاهش آفت کش ها می شود. پاشش پهپاد توسط باران انجام نمی شود.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

شرط بندی انفجار: راهی برای کسب درآمد و سرگرمی آنلاین
بهترین سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم
تعمیرات پرینتر: راهکار حرفه‌ای برای مشکلات چاپگر
بازیابی اوراق بهادار: جعبه ابزار اساسی برای کاربران تجاری و شخصی
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای استایل بی نظیر مردانه
معرفی بازی انفجار vip: آیا بازی انفجار ارزش وقت شما را دارد؟
تماس با ما