معرفی سایت برای دانلود pdf کتاب تکه هایی از یک کل منسجم

یکی از کتاب هایی که در حال حاظر در گوگل مورد توجه قرار گرفته است و تعداد خواننده قابل توجهی را به سمت خود جلب کرده است pdf کتاب تکه هایی از یک کل منسجم که ما این کتاب را به صورت رایگان در سایت دانلود pdf کتاب برای شما آماده کرده ایم در قسمت زیر سعی میکنیم که این کتاب را به صورت خلاصه شده به شما معرفی نماییم
کتاب «تکه هایی از یک کل منسجم» را می توان چکیده ا ی از کتاب های هنر مناسب زندگی کردن، هنر شفاف اندیشیدن، شفای زندگی و پروژه شادی در دید گرفت اما بر خلاف کتاب هاب متداول که گونهی مثبت اندیشی کاذب را پیشنهاد می کنند، این کتاب در فضایی کاملا واقع بینانه سیر می کند. کتاب اساسا غیر داستانی است اما ردپای قصه ها و داستان هایی را که نویسنده از تجربه بیمارانش گرفته است، می توان در آن دید. این کتاب در نه فصل و حول محور خودشناسی و نگاه به درون نوشته شده است که هر کدام به قسمت های کوتاه یک تا سه صفحه ای تقسیم شده اند. از شناساندن بالاترین میزان روابط انسانی آغاز می شود و در آخر به تنهایی بشر می رسد، و نشان می دهد که با خودشناسی می توان صمیمیت و روابط پایدارتری را ایچاد نمود. کتاب با واقع نگری از شما می خواهد خودتان را بپذیرید و در نهایت، آرامش را بیابید. کتاب تکه هایی از یک کل منسجم حتما از بخش پروژه ما سر بزنید کوشش ما سازگاری سایت برای شما بازدید کنندگان خواهد بود .

کلام آخر

 در کل این کتاب و هزاران کتاب دیگر را میتوانید از سایت دهکده لینکز (دانلود pdf کتاب) دانلود کنید و با توجه به اینکه سایت به تازگی قسمت سرچ خود را آماده کرده است میتوانید به راحتی کتاب های رایگان و کتاب های فروشگاهی را از همدیگر جدا نمایید و فقط کتاب های رایگان را جستجو کنید .  علاوه بر این شما میتوانید لیست کاملی از اسامی نویسندگان ایرانی و خارجی را نیز در سایت ببینید و از صفحه هر نویسنده به کتاب های وی دسترسی پیدا کنید .

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.