مهاجرت فرارهای رمزارز از ایران

[ad_1]

عضو کمیسیون بلاکچین و رمزارز سازمان نصر معتقد است به سیاست‌گذاری صحیح در فضای کسب و کار دیجیتالی خروج نخبه‌ها و فرار مغزها از کشور هستیم.

به گزارش گسترش ارزهای دیجیتال و بلوک چین در رونق خوبی است و توان نیرویی در این حوزه سیاست گذاری از کشور . در این خصوص گفتگویی با یکی از اعضای مجلس شورای بلوک چین رمز ارز سازمان صنفی رایانه های کشور داشتیم.

سعید زارع عضو کمیسیون بلوک چین و رمز ارز سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: سرمایه امری سیال است و بحث امنیت در سرمایه گذاری موضوع مهم است. در ایران با سیاست‌گذاری‌های انجام شده، در حوزه ارزهای دیجیتال ثابت است. سیاست‌هایی ارائه می‌شود که و حافظ سرمایه‌های داخلی و خارجی باشند. به مدیریت سیاست‌گذاری و عدم تمکین دولت از قوانین، این حوزه ایجاد شده است. ارزهای دیجیتال به دنبال حیات در فضای هستند. زمانی که برای کسب و کار توسعه می‌یابد، در جاذب سرمایه‌های ایران می‌شوند. روند را از سوی امارات، قزاقستان، روسیه و تاجیکستان شاهد هستیم.

ایرانی ها با هویت خارجی در بازار رمز ارزها

زارع اظهار کرد: به دلیل سیاست‌های صحیح در فضای کسب و کار دیجیتال خروج از خارج از کشور و فرار از کشور هستیم. فعالین داخل کشور هم به شرکت های خارج از کشور خدمات می دهند. نتیجه با هویت و برند غیر ایرانی فعالیت می‌کنند. متخصصان بسیاری در این حوزه دانش لازم را دارند اما کسب و کار در کشور برایشان وجود ندارد. خدمات صحيح مشاوره و فعاليت‌هاي خارج از كشور خدمات مي‌دهند. عده ای نیز از کشور خارج و در همسایه فعال شده اند. نتیجه حجم سرمایه‌گذاران، سرمایه‌ها کشور و متخصصین در کشور کاهش پیدا کرده است. این حجم ظرفیت و ظرفیت پیشرفت خوبی است. به صورت کلی مقاصد مهاجرت ایرانیان در حوزه ارز دیجیتال امارات، و اروپایی است.

شناخت ندارد

افزودن: حداقلی‌ترین موضوع در بحث بلوک چین و رمز ارزها است. این حوزه انرژی، و دانش فنی خوبی داریم اما بلاتکلیف سیاست‌گذاری هستیم. برنامه 2 تا 3 بیش از چند میلیارد دلار توان جذب سرمایه‌گذاری داریم. همین میزان امکان کسب درآمد برای کشور وجود دارد. حوزه فروش انرژی و مالیات نیز دولت می‌تواند درآمدزایی داشته باشد. حوزه زیرساخت‌ها هم می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

کمیسیون بلوک چین و سازمان نظام صنفی رایانه های کشور تاکید کرد: در حال حاضر بحران نیروگاهی و بحران تامین برق داریم. با این صنعت میتوانیم گسل‌ها را جبران کنیم اما عدم حاکمیت دردسرساز شده است. اگر دولت فضا را سرمایه‌گذاری کند، با ارائه مجوز و بدون در سال حدود ۴ مگاوات نیروگاهی کشور را بالا می‌برد. نتیجه مشکل خاموشی‌ها می‌شود.

در پایان گفت: بلوک چین نسل تکنولوژی بعدی در و بازارهای دنیا را قبضه خواهد کرد. ایران در منطقه بلوک چین و رمز ارز باقی مانده است و باید از این طلایی استفاده کنیم تا جایگاه خود را در این حوزه مشخص کنیم. دولت از سمت گزینه پیشنهادهای برد بردی را دریافت کرده و باید زودتر به این پیشنهادها پاسخ دهد. نظر دولت مشخص نیست، چند صدایی را در دولت و مجلس شاهد هستیم. امنیت هم ملاحظات خاص خود را دارند. نتیجه بلاتکلیفی تشدید است.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

شرط بندی انفجار: راهی برای کسب درآمد و سرگرمی آنلاین
بهترین سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم
تعمیرات پرینتر: راهکار حرفه‌ای برای مشکلات چاپگر
بازیابی اوراق بهادار: جعبه ابزار اساسی برای کاربران تجاری و شخصی
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای استایل بی نظیر مردانه
معرفی بازی انفجار vip: آیا بازی انفجار ارزش وقت شما را دارد؟
تماس با ما