[ad_1]
اگر علاقهمند به تجربه \u0628\u0627\u0632\u06ccهای استراتژی موبایلی هستید، در این مقاله با بررسی \u0628\u0627\u0632\u06ccهای iOS و اندروید پادشاهی های مستحکم همراه ویجیاتو .
دهید که به اوایل دهه ۸۰ شمسی بازگردیم. زمانی که به تاریخچه گیمینگ در ایران نگاه میکنیم، با \u0628\u0627\u0632\u06ccهای فوقالعادههای رو به رو میشویم که بازارهای جهانی را تجربه میکنند. بین کاربران ایرانی محبوبتر از هر عنوان دیگری بودند. حتماً آن روزهایی را که خسته از مدرسه و فورا با دوستان به عناوینی میروند، چون ۱.۶ میبرد و میکند که تجربههایی از \u0628\u0627\u0632\u06ccها را به یاد داشته باشید. منتهی در روزهایی که کاربران ایرانی ترند روز عناوین ویدیویی حرکت میکردند، این تنها \u0628\u0627\u0632\u06cc کنتر ۱.۶ نبود که در بازار ایران بود. بیشماری کند.
پیش عناوین ویدیویی روندی کاملا متفاوت است. روندی که در نتیجه آن، ما شاهد عناوینی شاهکار و خلاقانهای بودیم و اکنون شاهد دیگر سالهاست که خبری از المانهای خلاق در \u0628\u0627\u0632\u06ccسازی نیست. خاطرات کودکی بسیار از ما مملو شده است از عناوینی به فکر نمیکنم میتوان مشابهشان دوباره یاد تجربه کرد. هرحال صنعت \u0628\u0627\u0632\u06ccسازی درحال است و نمیتوانم جلوی تغییر را بگیرم. هنوز هم مرور خاطرات گذشته، موضوعی دلانگیز است. همهچیز در دستان شماست! آیا همیشه پایبند به ریشههای اصلی عناوین کلاسیک هستید، یا صرفاً به دنبال تجربههای جدید میگردید؟
:دوباره تامی به دنیای GTA Vice City روی موبایلعالی از اتمسفر دهه ۸۰ میلادی
تمامی عناوینی که جزوی از برنامه های دیده شده هستند، \u0628\u0627\u0632\u06cc های استراتژی بدون شک برترین ها هستند. نمیدانم که آیا درست به یاد دارید یا نه، اما روزهایی بود که \u0628\u0627\u0632\u06ccهای استراتژی تبدیل به بخشی از ناپذیری دنیای ویدیوگیم شده بودند. آنها بقدری دلگرمکننده بود ورود این عناوین به دل پلتفرم موبایل نیز شد. بنابراین شاید بد نباشد که اینبار نگاهی به یکی از استراتژیهای متفاوت برای موبایلی داشته باشد.
راستش را بخواهید، عناوین استراتژی بیشتر از هر شخص دیگری سقوطی بیانتها به سر میبرند. سالها پیش استودیوهای خلاقانهای پا به میدان \u0628\u0627\u0632\u06ccسازی گذاشتند که حتی پس از گذشت سالها نیز زنده است. در این بین استودیوی \u0628\u0627\u0632\u06ccسازی Firefly یکی از همین \u0628\u0627\u0632\u06ccسازها بود که عناوینش بازارهای جهانی بود. ایران محبوبیت بیحد و مرزی است. اما با اینحال عناوین این استودیو برای بسیاری از کاربران امروزی \u0628\u0627\u0632\u06ccهای ویدیویی؛ دوران خوب عناوین است.
پیشتر اشاره کرد که این تنها \u0628\u0627\u0632\u06cc کانتر ۱.۶ نبود که دربین ایرانی محبوب شود. کنتر ۱.۶؛ عناوین متفاوت دیگری نیز حضور داشتند که صنعت گیمینگ ایران را آن سالها بارتر کرده بودند. غیرممکن است که صحبت از عناوین استراتژی باشد و حرفی از فرنچایزهایی چون Stronghold و Stronghold: Crusader به میدان نیاید. فرنچایزهایی که با آغوش باز کاربران ایرانی وارد شدند و ما را با اسامی قلعه و جنگهای صلیبی میشناسیم. جالب است که همان فایرفلای مسئول ساخت چنین شاهکارهایی بوده است و حالا دیدنش روی پلتفرم موبایل. هیجان انگیز است.
:فرنچایز فاینال فانتزی؛ در کالبد یک بتل رویال موبایلییکی از جاهطلبانهترین بتل رویالهای سال ۲۰۲۱ آشنا شوید
درست در سال ۲۰۱۲ بود که استودیو سراغ ساخت \u0628\u0627\u0632\u06cc Stronghold Kingdoms رفت و آن را برای کامپیوترهای شخصی توسعه داد. منتهی اینبار همهچیز متفاوتتر از قبل بود و ما با یک کاملاً عاشق به روی بودیم. Stronghold Kingdoms همان ابتدایی کار، یک \u0628\u0627\u0632\u06cc کاملا رایگان و آنلاین بود. دیگر خبری از بخش داستانی و موضوعات دیگر نبود! استودیوی Firefly کرده بود تا Stronghold Kingdoms را به ریشههای اصلی \u0628\u0627\u0632\u06ccها بازگرداند. که در آن، تاحدودی نیز موفق بود و متای \u0628\u0627\u0632\u06cc Stronghold Kingdoms به ۷۵ رسید که عددی قابل قبول بود.
ایده ساخت Stronghold Kingdoms پیش و در سال ۲۰۰۷ شروع شد. Stronghold Kingdoms \u0628\u0627\u0632\u06cc استراتژی با المانهای MMO بود که میتوانست استودیوی Firefly را یکبار دیگر به واقعیت تبدیل کند. منتهی این \u0628\u0627\u0632\u06cc علیرغم خوبش و متای قابل قبولی است که هرگز آنطوری که انتظار میرفت دیده نشد. همچنین در خط زمانی ما، \u0628\u0627\u0632\u06cc Stronghold Kingdoms پیش از انتشار جهانی در سال ۲۰۱۲؛ در سال ۲۰۰۹ بتای خودش را تنها با ۱۵۰ کاربر شروع کرد و نسخه موبایلی آن را در سال راه پلتفرم موبایل شد.
که گفته شد، \u0628\u0627\u0632\u06cc موبایلی Stronghold Kingdoms \u0628\u0627\u0632\u06cc داستانمحور نیست. اساسا طبق فلسفه مولتیپلیر ساخته شده است. برای اولین بار استودیوی Firefly بیخیال بخش داستانی \u0628\u0627\u0632\u06cc هایش شده است. به هرحال وجود کمپینی هر چند سطحی، در دنیای Stronghold Kingdoms میتوانست عملکرد \u0628\u0627\u0632\u06cc را بهتر کند. اما خبرهای خبری از داستانهای تاریخی در دنیای این \u0628\u0627\u0632\u06cc نیست و تنها چیزی که مشخص است، جریان داشتن \u0628\u0627\u0632\u06cc در عصر جنگ و قرون وسطی است.
اجرای موبایلی پادشاهی های مستحکم نیاز به دسترسی به اینترنت داشتن
چیزی که به محض تجربه \u0628\u0627\u0632\u06cc Stronghold Kingdoms متوجه شد، تغییر کلی منوهای \u0628\u0627\u0632\u06cc است. که اگر نسخههای پیشین این فرنچایز را \u0628\u0627\u0632\u06cc کرده باشید، منوهای Stronghold Kingdoms تماما شکلی جدید برایتان خواهند داشت. طبیعتا عادت کردن به منوهای زمانبر است، بسیار گیجکننده نیست. Stronghold Kingdoms را از دیگر عناوین استراتژی موبایلی الهام گرفته است! برای مثال اگر کلش آف کلنز \u0628\u0627\u0632\u06cc کرده حتما با بخش ویرایش دهکده، \u0628\u0627\u0632\u06cc Stronghold Kingdom را از این قابلیت پشتبیانی میکند که قلعهیتان قلعهیتان را به شدت سادهتر میکند.
:\u0628\u0627\u0632\u06cc GTA: Liberty City Stories؛ بازمانده راکستاریاد قدیم
Stronghold Kingdoms از نسخه اول \u0628\u0627\u0632\u06cc Stronghold: Crusader و نسخه کلاسیک \u0628\u0627\u0632\u06cc Stronghold است. که مکانیکهای نسخههای پیشین این فرنچایز، در Stronghold Kingdoms نیز حضور دارند که باعث جذابیت \u0628\u0627\u0632\u06ccها میشوند. همچنین المان محبوب میزان رضایت نیز در نقش مهمی دارد. جایی که شما باید مانند یک فرمانروای واقعی باشد، رضایت را در حد مطلوبی نگاه و این امر، با کارهایی که به جرایم و مالیات ماهانه امکان پذیر می شود، ایجاد کنید. اگر پیشتر \u0628\u0627\u0632\u06ccهای قدیمی Firefly را تجربه کنید، این بخش کاملاً آشنا خواهد بود و نیازی به توضیح بیشتر ندارد.
\u0628\u0627\u0632\u06cc Stronghold Kingdoms را انجام ندهید. عنوان است. استراتژی و استراتژی آنلاین دیگر، شما باید با سایر \u0628\u0627\u0632\u06ccکنان ارتباط داشته باشید. باید با ساختن ساختمانهای مردم را به سرکار بفرستید و سربازانتان را بسازید. دیگر عناوین استودیوی فایرفلای؛ شما برای ساختن ساختمان های جدید، نیاز به زمان دارید و تنها می توانید ساختمانی را در زمانی معین ساخت. همچنین در Stronghold Kingdoms خبری از آپگریدهای غیر نیست و اینبار باید با کسب کار و تحقیق درباره ساختمان و یا حتی سربازان. را دهید.
[ad_2]