[ad_1]
بیمه بازار، اولین استارت آپ در زمینه بیمه، مجوز کارگزاری برخط این حوزه را از بیمه مرکزی دریافت کرد.
صنعت صنعت بیمه برای وارد شدن به حوزه فروش و پشتیبانی تا مدتها صنعت را میتوان از فرصتهای موجود دور نگهداشت استفاده کرد.
اما پس از و به دست آمدن خاطر در زمینههای و پرداخت، برخی ترسها پیش فروش و پشتیبانی آنلاین را بچشد.
بیمهبازار اولین حرکت استارتاپی در حوزه بیمه آنلاین بود که کارش از سال ۱۳۹۵ شروع شد.
این قدم بزرگ در حوزه فروش آنلاین بیمه، مانند سایر استارتاپها در ایران، برای پا گرفتن و ادامه دادن، ماجراهای زیادی را از سر گذراند. هر کسب و کاری، بار گرفتار پیچهای شد.
حفظ حفظ در هر مسیری، راز موفقیت است. بیمهبا هم با در پیش گرفتن همین منش، پیچها را میگذراند امروز به عنوان کارگزار رسمی فروش بیمه کارش را ادامه میدهد. بعد از این حرکت جرانه، شرکتهای دیگری هم برای فروش بیمه و رقابت بازاری شدند.
مهمترین مزیت این سایت خرید بیمه آنلاین، ویژگیهای شرایط عمده بیمه و مقایسه قیمتهاست. این ویژگی، فرصتی برای خرید بیمه است که بعد از مطالعه و مقایسه، همان بیمههای بخرند که حال و مدنظرشان است.
در حال حاضر، ۷۰ درصد بیمهها در بیمهبازار به صورت آنلاین صادر میشود و نسخههای کاغذی، تنها در خواستار، به پستی آنها خریده میشوند.
علاوه بر این، خط پشتیبانی آنلاین بیمهبازار فعال در خدمت مشتریانی است که میپرسند یا در روند خرید به مشکل برخورد میکنند. بخش پشتیبانی به طور همزمان هر روز ۲۰۰۰ تماس است. این میزان تماس، نشان دهنده ارتباط مستقیم و بیواسطه با خرید است که خرید بیمه آنلاین را به روشهای قدیمی دادهاست. ل
اما ارتباط با تنها در پشتیبانی ختم نمیشود. در شبکههای اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام، تا ممکن است، اطلاعات پیچیده در حوزه و قوانین آن، زبانی ساده برای مخاطبین توضیح داده شود. این بخش نیز پاسخ دهی به سوالات و بررسی مشکلات از اولویتها است.
و حالا پنجسال از شروع کار و استفاده از اعتماد و مصرفکننده، بیمه بازار دارای مجوز دریافت و به رسمیت فروش بیمه تبدیل میشود.
[ad_2]