۵۰۰ میلیون در شهرهای اطراف تهران

[ad_1]

فرارو– پردیس، پرند، هشتگرد و … جزوه شهر‌های اقماری تهران می‌شوند آپارتمان‌های نیم‌میلیاردی بسیاری را در خود جای داده‌اند. آپارتمان‌هایی که غالبا نوساز هستند از عمر بنا آن‌ها زمان زیادی نمی‌گذرد. رونق بازار مسکن در شهر‌های اطراف تهران در حال حاضر روزبه‌روز بیشتر می‌شود که طبق آمارهای رسمی ارزش خانه در پایتخت به بالاترین سطح خود رسیده است. در گزارش اخیر بانک‌مرکزی قیمت مسکن در تهران به‌طور متوسط ​​یک میلیون تومان محاسبه می‌شود. اگر با نیم‌میلیارد تومان بازار شوید، خرید ۱۵ متر خانه را دارید. با این حال در شهرهای اطراف تهران گزینه‌های زیادی برای خرید مسکن دیده می‌شود.

۵۰۰ میلیونی در پردیس

به گزارش فرارو، پردیس یکی از شهرهای اطراف تهران، در ۱۷ کیلومتری واقع شده و خانه‌های نیم‌میلیاردی بسیاری را در خود جای داده است. مثلا آپارتمان نو متری با دو اتاق خواب ۱۰۵ تومان دقیقاً ۵۰۰ تومان است. طبق اطلاعات موجود در آگهی قرار است اولین ایستگاه مترو پردیس حوالی این خانه ساخته شود در هفتم قرار گرفته است. فاز پنجم پردیس آپارتمان نوساز ۱۰۵ متری دیگری با همین رقم فروخته می‌شود. دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری و امکانات آسانسور این واحد است و باید آن را متری 4.7 میلیون تومان در نظر بگیریم. در بافت اصلی شهر واحد ۱۲۰ متری دیگری با شماره ۵۰۰ تومان بین آگهی‌ها به‌چشم می‌خورد. طبقه هفتم واقع شده و آسانسور، انباری و دارد.

نیم‌میلیاردی در شهر پردیس

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

فاز نهم

105 متر

نوساز

500 میلیون تومان

فاز پنجم

105 متر

نوساز

500 میلیون تومان

بافت اصلی شهر

120 متر

نوساز

500 میلیون تومان

500 میلیون در پرند

پرند یکی از شهرهای غربی استان تهران است و می‌شود با ۵۰۰ میلیون تومان گزینه‌های زیادی در بازار این محدوده پیدا کرد. ۷۸ متری را در پنجم این شهر با قیمت ۴۹۰ میلیون تومان می‌فروشند. این واحد در آپارتمان چهار طبقه قرار دارد و به آسانسور انباری مجهز است، اما بدون پارکینگ آگهی شده است. عمر بنا این خانه به سال می‌رسد و دو اتاق خواب دارد. در محدوده کیسون زون هفت پرند واحد ۷۵ متری دیگر را قیمت ۴۷۵ میلیون تومان می‌فروشند. نبود پارکینگ ایراد این واحد می‌شود، اما و انباری دارد. بعدی که بررسی می‌شود، دقیقاً نیم‌میلیاردی است. که ۷۸ متر است، سال ۹۲ ساخته شده و دو اتاق خواب دارد. امکانات این واحد فقط آسانسور دیده می‌شود.

نیم‌میلیاردی در شهر پردیس

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

فاز پنجم

78 متری

چهار سال

490 میلیون تومان

کیسون زون هفت

75 متری

چهار سال

475 میلیون تومان

خیابان امامرضا

78 متر

هشت سال

500 میلیون تومان

۵۰۰ میلیونی در رودهن

رودهن یکی از شهرهای شرقی استان تهران است و در این منطقه با 500 میلیون تومان خانه‌های زیادی برای خرید مسکن به‌چشم می‌خورد. آپارتمانهای مسکن مهر رودهن با قیمت 500 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد ۱۰۵ متری نوساز می‌شود و اتاق خواب دارد. این واحد را باید متری ۴.۷ میلیون تومان در نظر بگیریم. در مهرآباد آپارتمان ۵۳ و یک‌خوابه را ۴۷۰ میلیون تومان می‌فروشند. سال از زمان ساخت واحد می‌گذرد و بدون آسانسور و انباری فروخته می‌شود. همان حوالی آپارتمان ۸۱ متری دیگری با رقم ۴۸۰ میلیون تومان وجود دارد. یکی نوساز است و دو اتاق خواب دارد. آسانسور و انباری را هم جزو امکانات واحد تلقی کنیم.

نیم‌میلیاردی در شهر رودهن

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

آپارتمانهای مهر

105 متر

نوساز

500 میلیون تومان

مهرآباد

53 متر

شش سال

470 میلیون تومان

مهرآباد

81 متر

نوساز

480 میلیون تومان

۵۰۰ میلیونی در شهر جدید هشتگرد

شهرجدید هشتگرد یکی از مناطق غربی استان تهران است و می‌شود 500 میلیون تومان در این منطقه مسکونی. ۸۰ متری با دو اتاق خواب در فاز چهارم شهرجدید هشتگرد به‌فروش می‌رسد. مالک این واحد رقم ۵۰۰ تومانی برای فروش در نظر گرفته شده است. که طبقه چهارم قرار دارد و به آسانسور، انباری و پارکینگ مجهز است. فاز هفتم این شهر نوساز ۹۰ متری را با همین قیمت آگهی کرده‌اند. یکی از پنج سال پیش ساخته شده، طبقه سوم قرار گرفته و آسانسور دارد. در فاز چهارم شهر جدید هشتگرد با ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود واحد ۸۳ متری با عمر بنا سه سال رفت. واحدی که متری ۵.۷ میلیون تومان فروخته می‌شود و انباری، آسانسور و پارکینگ دارد.

نیم‌میلیاردی در شهر جدید هشتگرد

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

فاز چهارم

80 متر

نوساز

500 میلیون تومان

فاز هفتم

90 متر

پنج سال

500 میلیون تومان

فاز چهارم

83 متر

سه سال

500 میلیون تومان

۵۰۰ میلیونی در ورامین

ورامین جنوبی‌ترین شهر استان تهران است و پایتخت‌نشین‌های امکان خرید خانه‌های ۵۰۰ میلیونی را در این محدوده دارند. در خیابان شهید بهشتی ورامین ۶۰ متری را با همین رقم می‌فروشند. واحدی که حدود ۱۰ سال پیش ساخته شده، یک اتاق خواب اما بدون آسانسور به فروش می‌رسد. حوالی میدان بسیج این شهر می‌شود واحد ۷۲ متری با میلیون تومان زیر نظر داشت. عمر بنا این واحد به هفت سال می‌رسد، دارای دو اتاق خواب است و امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ دارد. در محدوده پیشوا ورامین آپارتمان ۶۵ متری با دو اتاق ۴۷۰ میلیون تومان آگهی کرده است. سن بنا این واحد ۱۲ است و و انباری دارد. واقع شدن واحد در همکف می‌توانیم از غیر آسانسور در ساختمان چشم‌پوشی کنیم.

نیم‌میلیاردی ورامین

موقعیت

متراژ

عمر بنا

قیمت

خیابان شهید بهشتی

60 متر

10 سال

500 میلیون تومان

میدان بسیج

72 متر

هفت سال

500 میلیون تومان

پیشوا

65 متر

12 سال

470 میلیون تومان

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.