و گل‌گهر بهترین بازی لیگ بود

[ad_1]

خبرگزاری مهر: مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه فصل ابتدایی جذابی را تماشا نکرد، گفت: استقلال و گلگهر سیرجان فنی‌ترین بازی لیگ بود.

محمدرضا شکورزاده در پیروزی دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر گل گهر اظهار داشت استقلال و گل گهر هر دو به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند و هر کدام از پیروز می‌شوند، به صدر جدول می‌رسند. همه انتظار این را دارند که یک بازی تهاجمی را از دو تیم شاهد باشند.

مدافع سابق تیم افزود: آبی‌پوشان در اول فوق‌العاده ظاهر شدند، در دقایق ابتدایی با ارائه شدند، کرد و به گل دوم هم پیدا کردند. شاهد بودیم که در دقایق پایانی نیمه اول باز هم استقلال صاحب یک پنالتی شد که متأسفانه وریا غفوری را شکست گل اول، آن را وارد دروازه کرد. نیمه دوم گل گهر دنبال رسیدن به سه امتیاز بازی بود. این تیم با تلاش فراوان، یک بار برای پیدا کردن اما حضور یک دروازه‌بان آماده به نام «مظاهری» درون دروازه استقلال باعث شد تا گل به تساوی برسد.

باز کرد: استقلال می‌داند که دو دروازه‌بان خوب این تیم مفید است. من و همه اهالی فوتبال اعتقاد داریم که در حال حاضر رشید مظاهری بهترین دروازه‌بان کشورمان است و بی‌شک می‌تواند شماره یک ملی ایران هم باشد. او با سیوهایی چند بازی گذشته برابر حریفان انجام داده، آمادگی خود را به رخ اهالی سرمربی از داشتن فوق‌العاده آماده، می‌دهد رضایت دهد.

وی با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت: از آنجایی که آبی پوشان بازی دست هنوز نقایص خط دفاع است. متأسفانه مدافعان استقلال چندین بار در برابر گل گهر اشتباه می کند که اوج اشتباهشان، ضربه گادوین منشا بود اما مظاهری خوبی آن را دفع کند. محمود فکری که یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی بوده است باید سروسامان بیشتر به خط دفاعش بدهد اگر آنها را بیشتر در تمرینات نگاه دارد. اگر این روند ادامه پیدا کند، استقلال در آینده با مشکل مواجه خواهد شد، بنابراین کادر فنی استقلال باید بیشتر از گذشته تمرینات را برای مدافعان این تیم رها کند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در دیدارهای ویژه فوتبال استقلال برابر اراک که روز دوشنبه (15 دی ماه) هفته برگزار می شود، گفت: تیم تیم در گذشته روند . استقلال هم باید برابر گل گهر را فراموش کند و خود را برای مسابقه مسابقه اراک کند. مطمئناً بازیکنان خطیبی، انگیزه‌های بالایی دارند که در تهران شکست می‌دهند یا به تساوی دست پیدا می‌کنند و نقاط قوت و ضعف حریف را پیدا می‌کنند. وی همچنین تمرینات تیمش را بر اساس شرایط مسابقات اراک برگزار می کند که باید در این بازی به پیروزی رسیده و خود را تداوم ببخشد.

شکورزاده در پایان برابر برابر اراک می‌تواند شرایط روحی و روانی استقلال را برای دیدار برابر حال که پرسپولیس و چهار را از دست بدهد، به طور معمول که ابتدا برابر سپاهان است و سپس برابر استقلال پیروزی تا خود را به بالای جدول می‌رساند. .

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد