به بازار تشک های خواب

[ad_1]

بعد از ساعت‌ها معطل ماندن در ترافیک، نشستن پشت میز یا کلاس درس یا کار، یک خواب راحت نیازی به جلوگیری‌ناپذیر است. در چنین حالتی هیچ چیز بهتری از تشک گرم و نرمی که از تنتان بگذرد. سال‌های اخیر، تشک‌های خوبی ایرانی به بازار آمده است. اگر قصد داریدک نو برای تخت بخرید، می‌توانید نیازتان را با کالای ایرانی تش کنید.

به گزارش دنیای اقتصاد، گاهی اوقات خرید، بودجه شما حرف اول را می‌زند؛ اما تشک تخت چیزی نیست که هر سال عوض کنید و نو بخرید. پس ارزش برای کیفیت بهتر، پول بیشتر پرداخت، به ویژه تشک بر سلامت کمر و گردن هم اثرگذار است.

به چند دسته کلی تقسیم می‌شوند. اول هستند. معمولا پزشکان به کسانی که دارند، تشکیل می‌کنند. مدل فنر ندارد و تکان نمی‌خورد. فنری خیلی راحت اند و به ویژه برای افراد سنگین وزن پیشنهاد می‌شوند. تشک‌های پاکت اسپرینگ که به فنر منفصل هم معروف اند، پرطرفدار و باکیفیت اند. شکل بدن هر کسی به خود می‌گیرند و موقع غلت زدن، تکان نمی‌خورند.

مهم ترین نکته در زمان خرید میزان نرمی سفتی آن است. به یک تشک کاملا نرم یا سفت نیاز دارید؟ تشکی ما بین این دو حالت را می‌پسندید؟ مهم نیست تشکی که می‌خرید گران است یا بهترین الیاف در آن به کار رفته است. میزان نرمی یا سفتی آن مطابق میل شما نباشد. خوابی آسوده داشت.

در این سوال، علاوه بر مقدار نرمی و سفتی تشک به نوع دیگری نیز توجه کنید. تشک‌های مموری فوم، فوم تزریق ژل، لاتکس، اینتراستینگ، هیبریدی، کویل، قابل و همراه با بالش از انواع تشک‌های بازار هستند.

بر اساس اندازه هم متفاوت اند. ممکن است برای تخت یک نفره یا دونفره باشند یا برای کودک یا نوجوان، مناسب باشند. تشک‌ها ثابت و 200 است، اما آن‌ها را می‌کند. تشک از عرض ۹۰ تا ۲۰۰ سانتی مترتر است.

تشکهای خواب

گزارش «زست»، اندازه‌های رایج تشک‌های خواب، به شرح زیر است:

• تک نفره: ۲۰۰ در ۹۰ سانتی‌متر

• تشک تک نفره بلند: ۲۰۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر

• تشک دوبل/ کامل: ۲۰۰ در ۱۴۰ سانتی‌متر

• کوئین: ۲۰۰ در ۱۶۰ سانتی‌متر

• کینگ: ۲۰۰ در ۱۸۰ سانتی‌متر

در بازار تشک، گذشته از برند خارجی این خیلی گران شده اند، شرکت های ایرانی هم که قدیم، محصول مرغوب به دست مشتری داده اند. این نام‌ها احتمالاً برای شما آشنا هستند، اما شاید خبری به روز و انواع محصولات از آنها نباشد.

به گزارش «روبالشتی» در بازار تشکیل‌های عمده در تهران، ایرانی و خارجی عرضه می‌شود. در گوشه و کنار پایتخت کشورمان، می‌توانم مراکزی پیدا کنم که این نوع کالاها را در کیفیت‌ها و انواع گوناگونی به فروش می‌رسانند. از ارائه دهنده این بازارها می‌شود تشک یک نفر، دو نفر، ویسکوز و انواع تشک مسافرتی ارزان قیمت را تهیه کرد. بهتر است این مشتریان را در فضای مجازی هم فعالیت‌ها و محصولات خود را از این طریق می‌فروشند، عرضه کنند.

در شهرهای مختلف ایران، بازارهای بزرگ و کوچک وجود دارند که انواع تشک‌های ایرانی و خارجی را می‌شوند. بازارها محصولات ارائه‌دهنده‌ای هستند که دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند.

بازرگانی تشک را بازارهای بزرگ ادارات می‌کنند و کسانی هستند که محصولات را در سایزها و الوان گوناگونی به فروش می‌رسانند. همچنین در چنین مراکزی می‌شود مغازه‌هایی را پیدا کرد که کارشان تعمیر می‌شود از آن‌ها همینطور کشورمان و خارج از ایران نیز وجود دارد.

در هر صورت، بهترین تشک طبی، تشک ابری ارزان یا سایر مدل ها و طرح های دیگر این را می توان بازارهای کلان تهیه کرد. در این بازارها، شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی هم فعالیت می‌کنند که تشک مسافرتی و فروش تشک خوشخواب را هم به دوش می‌دهند.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

شرط بندی انفجار: راهی برای کسب درآمد و سرگرمی آنلاین
بهترین سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای استایل بی نظیر مردانه
معرفی بازی انفجار vip: آیا بازی انفجار ارزش وقت شما را دارد؟
رشد برق‌آسای پادکست؛ قدرت جدید جهانِ رسانه رشد برق‌آسای پادکست؛ قدرت جدید جهانِ رسانه
معرفی مکمل کراتین برای بدنسازی
تماس با ما