serve24banner

ریزش قیمت خودرو در راه است؟

[ad_1]

بازار خودرو این روزها بسیار آشفته است، همه چیز در بازار انجام نمی شود و همگان منتظر تعیین تکلیف برجام هستند، این است که بازار خودرو نوسانی و یک روز با افزایش جزیی روبرو می شود.

به گزارش فرارو، بازار خودرو در آخرین روز هفته گذشته نوسانی بود، بر اساس قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو یک میلیون تومان به ۲۶۹ میلیون افزایش یافت. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج و پژو ۲۰۶ صندوقدار هم یک تومان افزایش و به ترتیب ۲۶۹ و ۳۱۵ میلیون تومان به فروش رسید. دنا تیپ یک نیز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۳۶۹ میلیون تومان رسید. دنا پلاس توربوو اتوماتیک، اما یک میلیون تومان ارزان شد و ۴۸۰ میلیون تومان بود.

قیمت پژو ۴۰۵ GLX روز پنجشنبه کاهش قیمت روز قبلش را جبران کرد و با پنج تومان افزایش قیمت به ۲۷۵ میلیون تومان رسید. پژو پارس یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در بازار خودرو ۲۷۹ تومان پول شد.

ریزش قیمت خودرو در راه است؟و سوی بازار خودرو بعد از احیای برجام
امینی کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه بازار چشم انتظار تعیین تکلیف مذاکرات برجام است، گفت: در حال حاضر با توجه به قیمت دلار نوسانات جزئی روبرو است، در خودرو نیز در طول یک روز یکی، دو میلیون نفر از خودروها در مقابل فردای آن روز کاهش یافته است. خودروها همین میزان با افزایش قیمت مواجه می‌شوند، بنابراین در حال حاضر راکد است و خرید و فروش کمی در آن انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به فضایی که وجود دارد، در حال حاضر نمیتوان ریزش آنچنانی برای قیمت خودرو متصور بود ، اما اگر احیا شود، بازار با به نظر نمیرسد، دلار با کاهش قیمت آنچنانی روبرو شود، حتی در صورت احیای برجام، در بازار خودرو نیز ممکن است با یک شوک کاهشی بعد از مدتی قیمت‌ها به جای خود باز گردند.

امینی اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به تورمی که در اقتصاد کشور وجود دارد، به هیچ عنوان نمی‌توان از جمله خودرو را خودروسازان نیز به وجه مناسبی انتظار داشت، شرایطی نمی‌توان انتظار داشت، ما خودرویی و با رای سوار شدن.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه خودرو در چهار سال گذشته با افزایش بیش از 7 برابری روبرو بوده است، آن را به 200 میلیون تومان نیز در مواقعی که رسیده‌ایم، در چنین شرایطی نمی‌توانم داشته باشم که بازار خودروی سروسامان انتظار را داشته باشد، از سویی موفق باشد. بازار صنعت خودرو طی این سال‌ها معضلات بسیار زیاد بوده است و با توجه به مشکلات این صنعت از وضعیتی که در آن گرفتار است، خارج است.

امینی با تاکید بر این که بزرگترین مشکل خودرو انحصاری در حال انجام است، بررسی می‌شود: تا زمانی که بازاری که ما نمی‌شویم، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که بازارهای اقتصادی عرضه کند، این در حالی است که با احیای برجام و ورود شرکت‌های خارجی خودروسازان تا حدودی می‌توانند روند را طی کنند. تغییر، به مانند سال ۲۰۱۵ خودروسازان دوباره به ایران خواهند آمد.

این کارشناس صنعت خودرو بیان می‌کند: آزادسازی خودروی خودرو نیز می‌تواند اقدامی را انجام دهد که می‌تواند در بازار مهمی در اثر تأثیر آن تنها عده معدودی از جامعه هستند که این را می‌خرند، اما با کلاس متوسط ​​از جامعه توان خرید می‌کنند. دارا شود خودرو در بازار را عرضه کرد.

وی یادآور شد: افزایش تیراژ تولید نیز دیگر عواملی است که میتواند باعث کاهش قیمت خودرو شود ، در حال با اینکه تیراژ خودرو به دستگاه افزایش قیمت شده ، در صورتی که اگر صنعت خودرو بتواند سالانه یک و میلیون دستگاه خودرو تولید کند ، زمان میتوان به تمامی داد، بنابراین افزایش می یابد تا قیمت خودرو کاهش یابد.

امینی با اشاره به اینکه صنعت دولت در خودروهای خودروسازی و مدیریت مدیریت آن‌ها، ضربه بزرگی به این وارد می‌شود، گفت: تا کند زمانی که دولت در خودروها می‌سازد، این صنعت روی آرامش را نمی‌توان دید، بنابراین باید خصوصی خودروسازان را به این صنعت اختصاص دهد. واقعی انجام شده و تنها نظارت در صنعت خودرو را انجام می دهد و چنین است که شرکت های جاده ای مخصوص می توانند سروسامان دهند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما