روسی 130 سال پیش رستورانی امروز است!

[ad_1]

در سال ۱۸۸۹، یک بیماری خاص در روسیه ظاهر شد پس از مدتی در سراسر جهان گسترش یافت. این بیماری در طول چند سال دارای یک سه بیماری بود. این بیماری که “آنفولانزای روسی” نامیده می‌شود، به گمان برخی دانشمندان ممکن است از یک بیماری همه گیر صنعتویروس مشابه SARS-CoV-2 باشد، ویروسی که باعث COVID- شود. 19 .

فرارو، امروزی و آنفولانزای روسی شباهت‌هایی نیز دارند. در طول همه گیری آنفولانزای روسیه، مدارس و محل های کار سرایت بیماری تعطیل شدند. افراد مختلف و حواس چشایی خود را از دست و برخی افراد نیز می‌توانند علائم طولانی مدت می‌شوند که ماه‌ها ادامه دارند.

به طور کلی، آنفولانزای روسی بر خلاف ویروس‌های آنفولانزا که در همه گروه‌های سنی خطرناک و هستند، بیشتر از افراد مسن می‌شدند. پیتر پالس، محقق آنفولانزا و استاد پزشکی دانشکده پزشکی در مانت در می‌گوید همه‌گیری به همه‌گیری می‌شود که احتمال دارد آنفولانزای روسی ممکن است توسط یک عامل ایجاد شده، در حد و گمان باشد.”// حال ویرایش

دکتر جفری تاوبنبرگر، بخش پاتوژنز و موسسه ملی و بیماری‌های به همراه جان آکسفورد، مری هستند تا این ایده را اثبات کند. آن ها باحفاری بافت ریه‌های مربوط به همه‌گیری آنفولانزای آنفولانزا، به بقایای ویروس‌های آنفولانزا و در بیماری‌های خاص رویه پیدا می‌کنند. دکتر اسکات پودولسکی، استاد بهداشت جهانی و پزشکی هاروارد، و دومینیک دبلیو متصدی موزه تشریحی وارن به بافت ریه حفظ شده از همان دوره زمانی هستند.

اگر مواد ژنتیکی از ویروس آنفولانزای روسی در ریه ها پیدا شود، ممکن است در پایان پوشش خبری زمان کمی را در این زمینه ارائه دهد. دانشمندان عقیده در تصاویری که همه چیزهای روسی توسط یک عامل ایجاد شده است، ممکن است یکی از عواملی که باعث سرماخوردگی می‌شوند، به جای بیماری در گردش باشد.

: هشدار علمی

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

با سایت dancebet به رقص خود پیمان بدهید و برنده شوید!
Discover the Art of Tipping on Livegirlcamshub.com
بازی انفجار – راهی سرگرم‌کننده برای کسب درآمد آنلاین
The World of Real Estate Canada: Exploring Opportunities and Challenges
Welcome to the World of House for Sale Canada
Discover the Perfect House with Acreage for Sale
تماس با ما