خودرو در نهایت تحت تاثیر قرار کاهش نرخ ادامه دار خواهد بود؟

[ad_1]

بازار خرید و فروش خودرو در چند روز متأثر از روند کاهشی قیمت با افت قیمت روبروست در فروشنده وجود و خرید خبری ازار نیست. به‌اعتقاد نمایشگاه‌داران خودرو قیمت ارز عاملی شده است تا برخی از کسب‌وکار بیشتر بردارند و اقدام به کاهش قیمت‌ها در خودروها کنند.

به گزارش فرارو، بررسی بازار نشان می‌دهد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از 2 تا 11 میلیون تومان به‌عنوان مثال در بازار روز دوشنبه 111 میلیون تومان، تیبا 10 میلیون تومان، کوییک دلاری 195 میلیون تومان، تیبا. صندوقدار ۱۷۱ میلیون تومان و تیبا ۲ با ۱۷۶ میلیون به فروش می‌رسد. علاوه بر این بر این کوییک آر ۱۹۶ میلیون تومان، ال‌ایکس۹ میلیون تومان، پژوپارس ۲۶۵ میلیون، پژو ۲۰۶ میلیون تومان پراید با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان به ۲۴ میلیون تومان می‌رسد.

خودرو در نهایت تحت تاثیر قرار  کاهش نرخ ادامه دار خواهد بود؟قیمت خودرو کاهش می یابد؟
امینی کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با فرارو با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار، گفت: با توجه به اینکه خودرو تاثیرپذیر، کاهش در کاهش قیمت خودرو داشته است. اما به این نکته توجه کرد که سه سال گذشته قیمت خودرو از چند صد درصد افزایش داشته است که این موضوع باعث شده است که بازار رکود پایین برود.

وی افزود: زیرا در چنین شرایطی قدرت خرید مصرف‌کنندگان واقعی که نیاز به خودروهای جدید دارند، بسیار کاهش می‌یابد که آن‌ها باید به این اشاره کنند که اگر برجام احیا شود و تحریم‌های صنعت خودرو برداشته شود، می‌توان انتظار داشت که بازار خودرو به سمت آرامش و ثبات باشد. حرکت کند، اما تا آن زمان ممکن است بازار خودرو با تلاطم‌هایی .

امینی با اشاره به اینکه می توان قیمت خودرو را کاهش داد، اصلاحات اساسی در صنعت انجام شود، اظهار داشت: در اولین قدم در این زمینه باید انحصار خارج از کشور از 90 درصد در دست دو خودروساز بزرگ کشور است، اگر همچنان این انحصار پابرجا باشد، ما نمی‌توانیم به آن بپردازیم. آینده امیدوار باشیم، حتی با وجود احیای برجام، نمی‌توانم امیدوار باشم که بازار خودرو .

این استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: بنابراین باید در این زمینه رقابت خودروها تا شاهد و صنعت خودرو در سال شاهد بودیم که با ورود شرک های خودروسازی خارجی، تنوع و کیفیت تولیدات افزایش یافت، اما بعد از آن با خروج از برجام. و تحریم دوباره صنعت خودرو شرکای داخلی داخلی از ایران رفتند.

وی ادامه داد: اما اگر همین روند برجام در صنعت خودرو ادامه می‌یابد، قدر مسلم قیمت خودرو نیز می‌تواند باشد، چنین روندی ادامه نیافت به‌طور بسیار زیاد در صنعت خودرو رخ داد و آثار آن را امروز مشاهده می‌کنیم، به عنوان مثال در همین موضوع کاهش می‌دهند. قیمت خودرو مهم‌ترین اقدامی است که برای تحقق این هدف باید تولید خودرو در کشور افزایش یابد، اما نه تنها طی این سال‌ها، افزایش تولید رخ نداد، میزان تولید با کاهش بسیار زیاد بوده است.

امینی خاطر نشان کرد: همچنین در وهله‌های بعدی باید مانند رفع ممنوعیت خودرو، کاهش هزینه تولید و شرکت‌های سازنده تا ما شاهد تحول در شرکت‌های خودروسازی باشیم، در غیر این صورت نمی‌توان به تغییر وضعیت در صنعت خودروسازی خوشبین بود.

این کارشناس صنعت خودرو بیان می‌کند: ازسویی طی این سال‌ها دولت‌های مختلف در امور اجرایی خودروسازان اجرا می‌کند و به هیئت مدیره و مدیران منصوب برای تعیین سیاست‌گذاری و راهبری صنعت خودروسازی و مدیریت در امور خودروسازان پریز کند، اتفاقی می‌افتد که امروز در حال رخ دادن است. است و به نظر می‌رسد این کماکان ادامه پیدا کند.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

شرط بندی انفجار: راهی برای کسب درآمد و سرگرمی آنلاین
بهترین سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم
تعمیرات پرینتر: راهکار حرفه‌ای برای مشکلات چاپگر
بازیابی اوراق بهادار: جعبه ابزار اساسی برای کاربران تجاری و شخصی
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای استایل بی نظیر مردانه
معرفی بازی انفجار vip: آیا بازی انفجار ارزش وقت شما را دارد؟
تماس با ما