حتی از سیمای سلیمانی هم می‌ترسد!

[ad_1]

ایسنا: سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی مناسبت سالگرد شهادت سردار گفت: سالگرد شهادت او برگزار می‌کنیم نوین تصویر سلیمانی نیز هراس دارند!

متن پیام سردار غلامرضا جلالی به شرح زیر است: «بسیاری، سردار سلیمانی را به مثابه فرمانده‌های بزرگ در محور مقاومت می‌شناسند. این درست است، اما قاسم فراتر از بود. او به تمام معنا خودساخته و در همه زندگی فردی و اجتماعی خود، وارسته و با تقوا بود. به عبارت بهتر، حاج قاسم صرفا یک فرمانده متبحر در عرصه نظامی و منطقه‌ای نبود، بلکه انسان خودساخته متوکل به خداوند بود. سالک الی الله… مهما بر این باور داریم که رمز ماندگاری شخصیت این فرمانده قلوب میلیون‌ها انسان، و تقوای ایشان و ولایت مداری بوده است. عزت حاج قاسم در نزد دیگران، خدادادی بوده و محصول عزم در مسیر کسب رضایت خداوند تبارک و تعالی بوده است.

اصلی شهید سلیمانی، ولایتمداری ایشان بود. فارغ از تواضعی که حاج قاسم در برابر خلق خدا و اما خشوعی که در برابر پروردگار داشت، ایشان فردی به تمام معنا ولایتمدار بودند. یک سرباز واقعی برای امامین انقلاب اسلامی بود. قاسم امر ولی را «مطاع» و خود را مطیع ولایت فقیه می‌دانست. شهادت ایشان در مسیر تحقق آرمان‌ها و مهم جمهوری اسلامی ایران، مترادف با سربلندی ایشان در آزمون سخت ولایتم و ولایت پذیری بودند. سومین ویژگی حاج قاسم سلیمانی، «اقتدار در برابر دشمنان» بود. اگر این خصلت با خصلت ایشان مبنی بر به آیه الذین معه الکفار بینهم» می‌رسیم.

سلیمانی در دشمنان – تکفیری و سایر دست پروده های ایالات متحده و رژیم رژیم اشغالگر قدس در نابودی لحظه‌ای شک و تردید به خود راه نمی‌دهد. چهارمین ویژگی حاج قاسم سلیمانی، نگاه نظام مند و استراتژیک آنها تحولات میدانی منطقه بوده است. بر همین اساس، حاج قاسم را یک «مهندس قهار در عرصه نبرد با دشمنان» می‌دانیم. «فرمانده بودن» شرط لازم برای «ضربه زدن به دشمن» است اما لزوما شرط کافی نیست.

رصد هوشمندانه عرصه پژوهی صحنه‌ازعه راهکار برابر هر احتمالی سه ویژگی هستند توطئه دشمنان و پیروزی در میدان بهره‌مند باشند. این خصائص، جملگی به بهترین شکل ممکن در حاج قاسم سلیمانی متبلور بود. ویژگی مهم دیگر سردار سلیمانی، عدم تفکیک آنها میان «اقدام نظامی» و «اقدام فرهنگی» در میدان حادثه بود. آنها قدرت مقاومت در عرصه نظامی را در طول شکل‌گیری استمرار گفتمان مقاومت می‌کردند. عبارت بهتر، دفاعی سلیمانی در عرصه نظامی، پیوست فرهنگی و گفتمانی داشت. هم‌افزایی- فرهنگی باعث شد تا امروز از یمن و عراق گرفته سوریه و لبنان و دیگر و یک هدف یعنی «مواجهه با دشمنان واقعی» باشیم.

حاج قاسم در قالب مقاومت فعال سلیمانی را برای منطقه و جهان اسلام کسب کرد و متعاقبا، سخت‌ترین هزینه‌ها به دشمنان وارد ساخت. ما “استراتژی مقاومت فعال” را نیز میراث بزرگ حاج قاسم بدانیم. امروز دشمنان دیگر توانی برای پرداخت هزینه‌های مقابله با استراتژی هوشمند اسلامی ایران مبنی بر «مقاومت فعال» ندارد. این در حالی است که در آن سوی معادله، یعنی ایران این راهبرد در حال تبدیل شدن به یک «قطب نما» در کشور و منطقه است. «شهید سلیمانی»، حتی پس از شهادت مظلومانه نیز بر هم زد.

محاسبه اولیه سیاه تروریسم، منطقه و ویژه کشور عراق به‌جای است که جولانگاه معدود عناصر خودفروخته سردار برای نسبت به جنایت آمریکا تبدیل شد. سالگرد آن نیز اولین بار برگزار می شود که ابزارهای استعمار نوین و مجازی آمریکا تصویر و این محبوبیت قاسم سلیمانی در هاست. تشییع با شکوه در کاظمین، بغداد، کربلا و متعاقبا تظاهرات و بی‌سابقه سال گذشته استمرار در و پاک همین و مخلص بود. تصویر و نه‌تنها دو شهید به تقویت جایگاه حامیان آمریکا عاملی کلیدی «مطالبه خروج فوری آمریکا از منطقه» تبدیل شد.

سلیمانی، نماد جبهه مقاومت در منطقه می‌شود. از عمق و دل باور داریم که شهدا زنده‌اند و حاج قاسم، این شهید دوباره اسم رمز پیروزی بر آمریکایی و جانی نیز می‌شود. طنین صدای مقاومت را در سرتاسر منطقه می‌شنویم. مقاومت هر روز بلندتر قبل شنیده شده و تن دشمنان را می لرزاند. در پایان با آرمان های و رهبری عزیز و ادای به شهدای گرانقدر سردار حاج سلیمانی که از ما قاسم سلیمانی به دست ترور شد. صرفا تبلور وحشی‌گری این رژیم تروریست بوده است. آمدن ما این بزرگ را نه فراموش می کنیم و نه می کنیم. انتقام بزرگ برای آمران، عاملان و مباشران این وعده حتمی جمهوری اسلامی است.»

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه