serve24banner

یک دانش آموز نروژی یک قایق را پیدا کرد که توسط دانش آموزان راهنمایی نیوهمپشایر در سال به آب انداخته شد

[ad_1]

را چاودار ریپتید تصویر روی قایق Corwith Cramer قبل از پرتاب در اکتبر 2020. تقریباً 18 ماه بعد، این قایق کوچک با پیام ها و هدایای دست نخورده از جزیره خالی از سکنه نروژ بازیابی شد.

شیلا آدامز


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

شیلا آدامز

را چاودار ریپتید تصویر روی قایق Corwith Cramer قبل از پرتاب در اکتبر 2020. تقریباً 18 ماه بعد، این قایق کوچک با پیام ها و هدایای دست نخورده از جزیره خالی از سکنه نروژ بازیابی شد.

شیلا آدامز

بقایای یک قایق کوچک که توسط دانش‌آموزان راهنمایی نیوهمپشایر به آب انداخته شده بود توسط دانش‌آموز کلاس ششم در نروژ، 462 روز و بیش از 8300 مایل بعد کشف شد.

این یک سفر پرحادثه برای قایق 5.5 فوتی بود که توسط دو کلاس متوالی علوم مدرسه راهنمایی با مشارکت سازمان غیرانتفاعی Educational Passages ساخته شد و اولین بار (بدون خدمه) از ماساچوست در اکتبر 2020 حرکت کرد. GPS قایق به طور متناوب در سراسر سال‌ها تا پایان ژانویه، زمانی که خانواده‌ای به لطف ارتباط با رسانه‌های اجتماعی، آن را از یک جزیره غیرمسکونی نروژی بازیابی کردند.

“قایق کوچک ما خود را به مدرسه محلی در نروژ رساند! کلاس ششم آنها دریچه را باز کرد تا بسته مواد ما را در داخل خشک کند! شگفت انگیز است، با توجه به شرایطی که در آن قرار داشت!” دبیرستان Rye Junior در آخر هفته در فیس بوک پست کرد.

پروژه کلاس علمی به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد

طبق یک انتشار، Rye Junior High و غیرانتفاعی Educational Passages – که می‌گوید هدف آن اتصال دانش‌آموزان در سراسر جهان به اقیانوس و یکدیگر است – در سال 2018 همکاری خود را روی این پروژه آغاز کردند. این سازمان در سال 2020 یک کیت مونتاژ به دانش آموزان ارائه کرد، اگرچه ساخت و راه اندازی آن به دلیل همه گیری ویروس کرونا پیچیده بود.

شیلا آدامز، معلم علوم، گفت که دانش‌آموزانش این قایق را ساخته بودند و زمانی که کووید-19 کلاس‌های آنلاین اجباری را تحمیل کرد، به تازگی آماده تزئین آن می‌شوند. آنها بدون نگرانی راهی برای به پایان رساندن پروژه از راه دور پیدا کردند: دانش آموزان هر کدام قطعاتی از آثار هنری را ارسال کردند، که سپس اسکن، چاپ و به صورت کلاژ روی عرشه قایق جمع شدند. تا تعطیلات تابستانی آماده حرکت بود.

Cassie Stymiest، کارگردان، گفت: “در طول تابستان، ما با هم کار کردیم تا سعی کنیم یک اعزام کننده برای کشتی پیدا کنیم که بتواند قایق را به دریای فراتر از خلیج مین برساند، اما متوجه شدیم که با همه محدودیت های موجود، چالش برانگیز است.” یا معابر آموزشی. بنابراین ما تا پاییز صبر کردیم و کلاس جدید کلاس پنجم را به صورت مجازی به پروژه معرفی کردیم.

به منظور اتصال کلاس جدید به قایق‌هایی که نساخته‌اند، رهبران پروژه از دانش‌آموز خواستند که چه رنگی را رنگ کنند، با چه پیام‌هایی آن را پر کنند و کشتی ممکن است به کجا ختم شود. برخی از دانش‌آموزان امیدوار بودند که به اروپا برود، در حالی که برخی دیگر شک داشتند پورتسموث هرالد گزارش شده است.

Solstice Reed که در آن زمان دانش‌آموز کلاس ششمی بود، به روزنامه گفت: «راستش، فکر می‌کردم غرق خواهد شد.

انجمن آموزش دریا در وودز هول، ماساچوست، برای راه‌اندازی آن داوطلب شد چاودار ریپتید در کنار قایق کوچک دیگری، به نام حقیقت مهاجر، از مدرسه راهنمایی JFK در نورث همپتون، ماساچوست.

دانش آموزان قایق خود را به خدمه انجمن آموزش دریا که در ماساچوست لنگر انداخته بودند، در اکتبر تحویل دادند. 9، 2020. آنها آن را سوار کردند SSV Corwith Cramer، که سپس به فلوریدا سفر کرد و مینی قایق ها را در اکتبر به داخل گلف استریم پرتاب کرد. 25.

“چه زمانی چاودار ریپتید و حقیقت مهاجر به آب برخورد کرد، تشویق شدید خدمه به گوش رسید، زیرا هر دو قایق کوچک فورا باد را گرفت و مطمئناً به نظر می رسید که سریعتر از ما در حال حرکت هستند. کورویث کرامردکتر جفری شل، دانشمند ارشد SEA به یاد آورد.

پس از سکوت رادیو، GPS از یک جزیره غیر مسکونی پینگ کرد

آدامز و دانش‌آموزانش مسیر حرکت قایق را هر زمان که جی‌پی‌اس پینگ می‌شد، روی نقشه دنبال می‌کردند.

را قاصد گزارش می دهد که آدامز زمانی که در پایان سال تحصیلی گذشته به طور غیرمنتظره ای بازنشسته شد و متوجه شد که متولیان آن در تعطیلات تابستانی آن را به روز می کردند، یادداشتی را روی نقشه گذاشت و درخواست کرد آن را برای دانش آموزان ذخیره کند.

اما پس از حدود 10 ماه در دریا، GPS فقط به طور متناوب در طول فصل طوفان سال 2021 گزارش می دهد. این یک پینگ در ماه آگوست ارسال کرد. 18 و دیگری در سپتامبر. 30. دانش آموزان مدام گزارش های وضعیت را بررسی می کردند، حتی زمانی که به صورت آنلاین یاد می گرفتند.

سپس، در ژانویه. در 30، GPS یک بار دیگر گزارش داد – این بار از یک جزیره کوچک خالی از سکنه در Smøla، در نزدیکی Dyrnes، نروژ.

به‌روزرسانی در وب‌سایت معابر آموزشی می‌گوید: «به‌نظر نمی‌آمد جزیره‌ای باشد که بتوان آن را پیاده‌روی کرد، بنابراین ما باید سعی می‌کردیم با کسی در آن منطقه تماس برقرار کنیم تا احتمالاً در بازیابی قایق کمک کند».

این سازمان در وب سایت خود اطلاعیه ای را منتشر کرد که در آن هدف آموزشی این پروژه توضیح داده شد و در صورت امکان برای بازیابی ایمن قایق کمک خواست. این پیام همچنین راه خود را به اخبار محلی و صفحه فیس بوک یک جامعه نروژی نزدیک کرد.

آنجا بود که خانواده یک دانش‌آموز کلاس ششمی محلی، کارل نونچیچ، از سقوط قایق مطلع شدند. یک بعدازظهر اوایل فوریه بعد از مدرسه، نونچیچ، والدینش و توله سگشان با قایق به جزیره رفتند – که از خانه آنها قابل مشاهده است – و آنچه را که از آن باقی مانده بود، پیدا کردند. چاودار ریپتید.

پاساژ آموزشی گفت: «قایق منهدم شده بود و بدنه و کیل آن دیگر متصل نبودند. اکثر عرشه، با محفظه بار تعبیه شده، دست نخورده و مهر و موم شده بود. پس از تمیز کردن قایق هایی که در طول سفر روی قایق رشد کرده بودند، خانواده قایق را به خانه آوردند.”

این سفر خبرساز شد و یک ارتباط ویژه

نونچیچ روز بعد قایق را به مدرسه‌اش آورد، جایی که دانش‌آموزان دریچه بار را باز کردند تا پیام‌ها و هدایایی را که دانش‌آموزان راهنمایی نزدیک به دو سال قبل سپرده بودند، بیابند.

افتتاحیه بزرگ توسط یک خدمه تلویزیون ملی فیلمبرداری شد و در رسانه های اجتماعی از جمله توسط سفارت ایالات متحده در اسلو به اشتراک گذاشته شد. سفر ویروسی قایق برای دست اندرکاران نیز شخصی است.

این سازمان گفت: “پس از 462 روز و 13412 کیلومتر سفر در سراسر اقیانوس اطلس، عرشه و محفظه بار تنها قطعات باقی مانده از قایق بودند، اما پیام های داخل آن باعث ایجاد دوستی جدیدی بین مدارس شده است.”

دانش‌آموزان نروژی گفتند که برای دوستان آمریکایی جدید خود نامه‌ای خواهند نوشت و کلاس‌های درس یک جلسه مجازی برای پنجشنبه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

این داستان در ابتدا در ظاهر شد نسخه صبح وبلاگ زنده

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما