serve24banner

کالاهای اساسی اینترنتی؛ کالاها ارزان خواهد شد؟

[ad_1]

با واگذاری اختیارات قانون انتزاع، وزارت جهاد کشاورزی، به منظور گرانی و حذف انتقال‌های غیر ضروری از ۱۸ آبان اینترنتی مرغ و تخم مرغ را در تهران کرد که دهم نیز به ۵ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن اختصاص داده می‌شود. و شکر با قیمت رایگان تنظیم بازار در سامانه عرضه و ارسال می‌شود.

به گزارش فرارو، کالا در سامانه در اکثر نقاط کشور می‌شود و به تازه‌ای گوشت سیب‌زمینی، اقلام لبنی نیز اینترنتی صورت می‌گیرد. این در حالی است که بنابر اعلام قادری سازمان مرکزی تعاون روستایی در عرضه اقلام وجود برای سالیانه در نظر گرفته شده است.

برخی از تحقیقات اقتصادی اینترنتی دارند، گرچه توزیع و خوبی است، اما همراه اجتماعی دیگر چند هزار نفر اصناف خرد را دارد. از سویی ارائه طرح های اینترنتی باید نقش بیشتر ایفا کند، بر این اساس دولت به کشوری که در سازمان روستایی رقیب است.

کالاهای اساسی اینترنتی؛  گوشت، سیبزمینی، برنج و... ارزان خواهد شدشیوه کوپنی برای توزیع کالا اجرا شود

افقه کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با فرارو با اشاره به عرضه مستقیم کالای اساسی و محصولات کشاورزی توسط دولت به صورت بیان می شود که بر اساس کد ملی کالا در هفته مقدار معینی خریداری شود، این مکانیزم می تواند مورد قبول باشد، زیرا اگر قرار باشد افراد بدون محدودیت دلالان و واسطه ها باشند. منابع مالی که کالاهای عظیم را خریداری کرده و اقدام به احتکار می‌کنند.

وی افزود: در چنین شرایطی این مکانیزم کالای مستقیم را عرضه می‌کند، جواب نمی‌دهد، اما اگر غیر از این باشد، باید به این کالاها تبدیل شود، اما اگر غیر از این باشد. باشد، مانند طرح‌های افراد سودجو بیشتر می‌برد و این کار در نهایت نخواهد بود.

افقه گفت: معمولاً در شرایط جنگ و وضعیتی که کشور‌ها با سختی‌های فراوانی روبرو هستند، از سیستم مناسبی استفاده می‌کنند، وضعیتی که اگر سیستم‌های دولتی نرم‌افزاری را ایجاد کنند که تحریم‌ها پابرجا هستند، می‌توانند از این طریق استفاده کنند. کرد.

این استاد دانشگاه با توجه به اینکه آیا سیستم‌های موجود در کشور به هیچ‌وجه استاندارد نیست، کالاهای بین فضایی قیمت مردم پیدا می‌کند، اما اگر کالاها به صورت مستقیم به مردم عرضه می‌شوند، مسلماً بسیاری از هزینه‌ها از بین رفتن و مردم می‌توانند قیمت داشته باشند. برای خرید کالا بپردازند.

این کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه زمانی که تحریم‌ها برداشته نمی‌شوند، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بهبود پیدا می‌کنند، ادامه داد: علاوه بر رفع تحریم‌ها در زمینه سیاست‌های اقتصادی نیز اصلاحات اساسی انجام می‌شود، زیرا در حال حاضر کشور از نظر اقتصادی در یک است. بحران رفته و برای رفتن از این وضعیت باید راهبردهای به کار گرفته شود، اگر ما نمی‌توانیم امیدوار باشیم، که باید کرد.

افقه با اشاره به اینکه نظام اداری و اجرایی کشور دارای مشکلات بسیار زیادی است، بیان کرد: این موضوع همچنین ریشه های فکری ضد تولید و سرمایه گذاری است که برای حکم فرمایی و به همین خاطر است که وضعیت اقتصادی کشور نیز این ورطه افتاده است، بنابراین اگر وضعیت اقتصادی کشور نیز چنین باشد. ، باید تغییر و شیفت پارادایمی شود، در غیر این صورت تنها در کشور نخواهد شد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما