serve24banner

پرسپولیس بشار؛ تا ۴۰۰هزار دلار!

[ad_1]

ورزش سه: پس از جدایی بشار رسن از پرسپولیس، رقم های درآمدزایی از فروش رسن مطرح شده است.

بیش از دو جمله رسول بود و در تیم جدید خود، القطر را اسپری می‌کند. رسن پس از لیگ قهرمانان آسیا در ماند و همان جا مسابقاتش پیش برد و سرانجام به لیگ نوزدهم دو رقمی می شود.

موضوع مبهم درباره رقم پرسپولیس از فروش است. باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود تاکید کرد که «یکصد و بیست هزار دلار در محل به باشگاه پرداخت شده است». این در حالی است که گزارش های موثق این رقم را 130 هزار دلار پیش بینی کرده اند و نزدیکان بشار رسن نیز 140 هزار دلار را مطرح می کنند.

البته موضوع. باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد 260 260 هزار دلار حقوقی که قرار بود تا نیم فصل به بشار پرداخت شود و اکنون نیز نباید به این رقم اضافه شود تا درآمد پرسپولیس به 380-400 هزار دلار برسد. که بخشی از هواداران پرسپولیس آن را قبول ندارند و یک مغلطه می‌دانند. آن ها می‌گویند که بشار رسن تنها در 5 بازی شرکت داشته و حتی قرارداد خود نیز نباید این رقم را دریافت کند.

نکته دیگر «بی اطلاعی از جدایی بشار» است که از کادرفنی پرسپولیس بیرون آمده بود. حمید مطهری و یحیی گل محمدی روی این ادعای پافشاری کردند و حتی گفتند که اگر چنین توافقی انجام شود «اجازه جدایی به بشار نمی‌دادند». این در حالی که از صعود به فینال گل علاوه بر باشگاه پرسپولیس، حتی کارمندان به یحیی چرا از این مشخص نبود. شاید هم او انتظار داشت که مدیران باشگاه به صورت مستقیم این موضوع را با وی در میان بگذارند.

یک سوال بزرگ درباره جدایی بشار رسن است که چرا وقتی با تاکید بر قراردادی که پرسپولیس در نهایت موفق شد، به حفظ بشار (باوجود لایو اینستاگرامی و…) تبدیل شد، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که توافق نامه ای را با خود داشته باشند. ستاره عراقی امضا می کند که آیا اختیار جدایی را در دست قرار می دهد؟ زیرا اگر قرارداد قبلی اختیار را در دست داشت، بعید است که با طرح درخواست حضور چند ماجرا را می‌توانست مثل حالا، کند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما