serve24banner

همبرگر و ناگت گیاهی از میکروبهای آبی

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: آب یک استارت در حال حاضر از چشمه‌های گرم “پارک ملی یلواستون” آمریکا برای تهیه گوشت وگان (وگان گوشت) برای استفاده از آن در هات داگ، ناگت و همبرگر می‌شود.

همبرگر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

دانشگاه استارت آپ “Nature’s Fynd” روشی را طراحی کرده است که در آن میکروبها را به پرورش می‌کنند. برای انجام این کار جانوری به نام “شدید دوست” استفاده می‌کنند. جانور این است که یک سویه قارچی می‌تواند شدیداً خشن زنده تولید کند و وقتی که می‌تواند مقدار زیادی را کامل کند.

تبدیل میکروبهای ریز دادن گلیسیرین نشاسته به جانوران آغاز و با فرآیندهای تخمیر تولید “پروتین فای” (Fy Protein) نتیجه می‌شود، پایان می‌یابد. فای یک تغذیه کامل غیرحیوانی است که شامل 9 اسید آمینه می‌شود و از فیبر ویتامین تولید می‌کند و به زمین خاک نسبت به کشاورزی سنتی نیاز دارد.

جانور شدیددوست (یا فرین‌دوست) یا اکستریموفیل (Extremophile) به گروهی از ارگانیسم‌ها گفته می‌شود که در محیط‌های خشن یا شیمیایی که عموماً بیشتر زیست در آن‌ها ناممکن است زندگی می‌کنند. هریک از باکتری‌هایی که به طور خاص در محیطی با و نمک زیاد زندگی می‌کنند را شدیدتر می‌گویند.

همبرگر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

تولید‌های سنتی مانند نخودفرنگی و سویا یا علاوه بر این که زمان بر است برای کار مقدار زیادی خاک، انرژی و آب نیاز است. با این روش Nature Fynd می‌توان در یک زمین ۳۵ هزار متر مربعی شود و میکروب‌ها نیز در آنجا می‌توانند بطور مداوم تولید کنند.

“توماس جوناس” (Thomas Jonas) سرور استارت آپ “Nature Fynd” در گفتگو با سایت “Food Navigator” گفت: میکروب ها می توانند طی چند ساعت انجام دهند. [زیست توده خود را]دو برابر و فصل رشد آن‌ها نیز ۲۴ ساعت در هفت روز هفته و کل ۳۶۵ روز سال است. افراد از این موضوع این میکروب‌ها بسیار کارآمد هستند در حال افزایش هستند. آن‌ها می‌سازند این کار را خیلی انجام می‌دهند، برای انجام این کار باید یک بذر بعد آن را برداشت کنند، می‌توان محیط را کاملاً کنترل کرد.

“کارونا راوال” (Karuna Rawal)، مدیر ارشد بازاریابی استارت آپ Nature’s Fynd در گفتگو با “Cowboy State Daily” گفت که این ایده را “مارک کوزوبال” (Mark Kozubal) یکی از بنیانگذاران شرکت شرکت در سال 2009 کرد.

همبرگر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

کوزوبال در آن زمان دانشجو بود و تحت حمایت بنیاد علوم و ناسا پارک ملی ایلوستون تحقیقاتی را بر روی شدید دوستان انجام می‌داد.

گفت: او در آن زمان نمونه‌هایی از یک چشمه آب گرم اسیدی بدون تأثیر بر روی ایجاد کند، جمع آوری کرد. در حقیقت، ما برای جمع آوری نمونه دیگری از یلواستون برگردیم، میکروبی به نام “Fusarium Strain Flavolapis” را برای ایجاد سازنده فای تخمیر می‌کنیم.

کلید تبدیل میکروب‌ها به رشد، فرآیند تخمیر است که استارت آپ Nature’s Fynd از آن استفاده می‌کند.

منبع این است که یک فناوری تخمیر سطح مایع را برای رشد فای ابداع کرده است که در آن از چند ساختار در آنجا مواد مغذی تغذیه می‌شوند تا فرآیند تشکیل دهنده‌ها و در عرض چند روز رشته‌ها رشد کرده و به هم می‌پیوندند و بافتی شبیه فیبر عضلانی کنند. در یک ساختار حصیر ایجاد می‌کنند.

همبرگر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

در داخل سینی، می‌شوند، تحت فشار می‌گیرند، موقعیت قرار می‌گیرند و سپس آن‌ها را برش می‌دهند تا یا پودر تا بتوان با آن‌ها کرد.

این شرکت در یک فیلم منتشر کرد که می‌کند که میکروب‌های یلواستون می‌توانند کاملاً خوشمزه را برای و بدون آفتاب، باران یا خاک تولید کنند.

این فیلم گفت: این روش برای هشت نفر انسان جهان ایده است و معناست که زمین نفس بکشد و بماند.

همبرگر و ناگت گیاهی از میکروبهای آب

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما