serve24banner

نزولی بیماری در ایران

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: فرماندهی ستاد ملی مقابله با تاکید بر لزوم کنترل کشور و ویروس جدید بر روی روند نزولی کوید۱۹ در کشور خبر داد.

دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به برگزاری پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با بحران، گفت انگلیسی که اروپا را در برگرفته و وحشتناک در راه انداخته است.

وی افزود: این ویروسی است و به هر کشوری نمی‌تواند دستمان را به دست بیاورد که هم این ویروس است. در کنترل مرزهای هوایی، دریایی و زمینی باید بیش از قبل دقت کنیم. اما در هر حال چه جهش ویروس خارجی باشد و چه جهش در داخل رخ داده باشد پروتکل‌ها را باید نگه دارد، از حضور در تجمع خودداری کرده، ماسک بزنیم، از حضور در جمع بپرهیزیم. زیرا حضور در جمع و می‌تواند عامل انتقال بیماری باشد. با وجود پشت سر مناسبت های خود را گذاشتیم و پیش رو داریم هم مردم و مسئولین این را بسیار انجام می دهند.

۸۶ درصدی پروتکل های ضد آفتاب

نزولی بیماری در کشور

وی افزود: رعایت پروتکل‌ها در کشور به 86 درصد رسیده است، یعنی این را می‌کنیم که تنها راه را با ویروس‌هایی که همین موضوع است. در سطح روند بیماری نزولی است که به حدود پنج هفته میزان بستری در بیمارستان‌ها می‌رسد که نتیجه آن به مردم توصیه می‌شود.

پیک سوم صنعت در مازندران و چهار شهر قرمز در این استان

رئیسی با بیان اینکه در استان مازندران به نوعی بیماری سوم آغاز شد: اکثر شهرهای استان درگیر هستند. ۴ شهر قرمز در کشور داریم که مربوط به استان مازندران است، سوادکوه شمالی، ساری، آمل و رامسر بیشتر هستند و به مراقبت بیشتر دارند.

شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی

شهر نارنجی در استان مازندران

وی ادامه داد: ۴۰۱ شهر زرد و ۴۳ شهر نارنجی داریم که ۱۵ ۱۸ شهر در استان مازندران است. شهر لاهیجان در استان گیلان نیز نیاز به داشتن همه شهرهای استان مازندران دارد.

عادی انگاری خطرناک است

معاون وزیر کرد: با توجه به شرایط نارنجی باید توجه کرد که کوچک غفلت، عادی ظاهری خطرناک است و می‌توان آن را تغییر داد. قابل سرایت است اگر مطمئن شوید ممکن است درگیر بعدی شود.

وی گفت: علاوه بر تشکر از مردم، مسئوبین و کادر درمان باید از اصناف تشکر ویژه کنیم علی‌رغم فشارهای با ما همراهی کنند. پس همه ما باید تصمیم بگیریم تا شهرهای زرد تغییر رنگ و محدودیت ها را مجددا بازنگردانیم. اگر به اندازه کافی ممکن نباشد خدایی شاهد بیماری در بهمن ماه و یا اسفندماه باشیم.

وی در خاتم با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با قدرت در حال اجرا است، تصریح کرد: همکاری میان سازمان‌های مردم نهاد، بسیج، هلال احمر و… در جریان است و کار بزرگی در حال انجام است و این حرکت است. عظام مکی سازماندهه ای در مقبول باباماری میتوند و شریطه موجود موظد موظد مومیه خوش آمدید

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما