serve24banner

نحوه برای شروع پارکت لمینت آرتا با کمتر از $صد

شیوه دوم برای نصب استفاده از پانل ها به صورت افقی است، این شیوه از نصب برای محیط هایی که دسترسی به آن ها سخت به نظر می رسد، مناسب خواهد بود، شیوه نصب به این طریق بوده که قطعات پارکت با استفاده از چکش یا یک اهرم دیگر در محل مورد نظر نصب می شود، همچنین باید اشاره داشت که این شیوه از نصب، کارآمد و ساده تر خواهد بود و می توانید از طریق این شیوه یک محیط را به طور کامل و در کیفیت بالا پارکت کنید. اگر شما پارکت آرتا کد 755 را انتخاب کردید به دلیل سلیقه خوب شما باید به شما تبریک گفت. پارکت لمینت آرتا به دلیل طراحی عالی و منسجم که دارا ست مقاومت بسیار بالایی دارد به این معنا که در اثر گرما وقتی که دچار انبساط می شود از هر چهار طرف به طور مساوی این اتفاق می افتد که باعث میشود تاب نمی خورد.

  1. کلیک های چهار طرفه در پارکت ارتا
  2. متراژ هر کارتن: 1.9711 مترمربع
  3. گارانتی این محصول به مدت 10 سال می باشد
  4. پارکت مناسبمان را انتخاب کنیم؟
  5. مقاوم در برابر حرارت و اشتعال
  6. طرح با رنگ های سرد و گرم

در غیر این صورت اگر پارکت مناسب آن مکان نباشد در اثر رفت و آمد زیاد یا کشیده شدن و سائل سنگین بر روی آن آسیب زیادی می بیند. نکته دیگری که در خرید پارکت مهم است این است که پارکت نسبت به آب و رطوبت حساس می باشد و در اثر گذشت زمان باعث از بین رفتن آن می شود، اما پارکت لمینت آرتا در مقایسه با برندهای دیگر دارای مقاومت بالا در برابر اجسام سنگین و مقاوم در برابر رطوبت است. پارکت لمینت آرتا دارای خاصیت آنتی باکتریال است به این معناست که از رشد قارچ و کپک در زیر پارکت جلوگیری می کند. پارکت لمینت آرتا در ضخامت 8 میلیمتر و در هر بسته 8 عدد تایل به بازار عرضه شده است. هر بسته یا کارتن پارکت آرتا دارای 8 عدد تایل با ضخامت 8 میلیمتر می باشد که مساحت 1.9711 متر مربع را کاور می کند، جنس پارکت آرتا اچ دی اف می باشد و نوع کلیک یا به عبارت دیگر شیار و فاق و زبانه آن یونی کلیک است. اولین و تنها پارکت ایرانی می باشد؛ پارکت آرتا دارای ضمانتنامه 10 ساله تولید کننده می باشد و مشتریان محترم می توانند با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنند.

  • کشور سازنده: ایران
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش غير مستقیم (خاکستر سیگار)
  • هر بسته 1.96 متر مربع
  • مقاوم در برابر اسیدهای خانگی همچون سفید کننده ها
  • قابلیت انتقال گرما از کف
  • طول هر تایل: 1290 میلیمتر طول
  • پارکت لمینت را نصب کنیم؟
  • نمایندگی پارکت آرتا در تبریز

گروه صنعتی آرتا از تولید کننده های به نام ایرانی در این زمینه است که محصولاتی بسیار با کیفیت مطابق با سلیقه های گوناگون تولید نموده و با قیمت هایی بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این پارکت به دلیل اینکه کیفیت و طراحی بسیار بالایی دارد به عنوان برند درجه یک در سراسر دنیا شناخته شده است و شهر اردبیل مرکز اصلی ساخت این پارکت است. به دلیل اینکه در ساختار آن از رزین استفاده شده است مانع نفوذ حشرات و موریانه به داخل آن می شود. پارکت لمینت آرتا، به دلیل ساختار خود ( استفاده از رزین در اچ دی اف) ضد موریانه و حشرات موذی می باشد. از بابت موریانه و حشرات خیال تان راحت باشد چون پارکت لمینت آرتا این مشکل را هم رفع کرده است، به این صورت که در ساختار پارکت از رزین استفاده کرده است که مانع ورود حشرات و موریانه به داخل پارکت شده است. ورود به سایت ·

حقیقت غیرقابل انکار در مورد پارکت لمینت آرتا که هیچکس به شما نمی گوید

این پارکت ها به دلیل اینکه در ساختار اتصالات آن، از پارافین استفاده شده است مانع ورود آب به داخلی ترین قسمتهای پارکت می شود. اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و از پارکت برای زیباتر کردن کف اتاق ها استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید پارکت لمینت آرتا است، به چند دلیل: دلیل اول قیمت مناسب آن در مقایسه با برندهای ایرانی و خارجی ، کیفیت بالا، طراحی و رنگ بندی متنوع و زیبا، مقاوم در برابر رطوبت و آب ، قابل شستشو بودن. ما در این مجموعه با پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین و تضمین کیفیت کالا به شما این اطمینان را می دهیم که بتوانید پس از مشاوره با کارشناسان ما بهترین خرید و بهترین قیمت پارکت را تجربه کنید. پس بسیاری از برندهای برتر پارکت لمینت ایرانی دست کمی از چینی و یا اروپاییها ندارند. ارتا ایرانی هست ولی از نظر کیفیت خوبه! در کشور ما نیر انواع پارکت لمینت در طرح و رنگ های مختلف تولید میشوند که البته نوع خارجی آن از کیفیت و تقاضای بیشتری برخوردار است. هر منزل یا محیط اداری در گوشه های دیوار باید قرنیز نصب شود، در بخشهایی تاشو نیاز است، در قسمتی گرده میانه باید نصب شود جهت اینکه صدا به طبقه پایین منتقل نشود باید حتما فوم سایلنت نصب شود بنابراین در خرید لمینت ارتا در این زمینه نیز دقت داشته باشید هرچند که کارشناسان فروش ما به شما این نکات را خواهند گفت.

پارکت لمینت آرتا سمینار برای دلار

پارکت لمینت آرتا در فروشگاه ما شامل رنگبندی های مختلفی برای مصارف مسکونی، اداری و تجاری می باشد. ایجاد می شود. رنگ بندی پارکت آرتا از تنوع خوبی برخوردار است و می تواند پاسخ گوی سلیقه های گوناگون باشد. مهمترین تفاوت پارکت آرتا با سایر پارکتهای چوبی، این است که به جای چوب، از الیاف چوب فشرده یا HDF ساخته شده است، که این امر باعث مقاومت و طول عمر بالای این پارکت است. پارکت لمینت آرتا در مقایسه با سایر کفپوش ها از آن جایی که دارای رقبای زیادی است، دارای قیمت مناسب تری است، توانسته در این بازار موفق عمل کند. تایلها دارای ابعاد بزرگتری نسبت به پارکتهای معمول هستند، که این مشخصه نیز بر زیبایی این پارکت افزوده است. بر خلاف سیستم های دیگر، پانل های آرتا را می توانید به صورت افقی نیز به یکدیگر متصل کنید. نکته دیگری که شاید برای شما جالب باشد این است که این پارکت ها برای نصب به کف اتاق، نیازی به چسب ندارند، بلکه با استفاده از کلیک به هم متصل می شوند و کلیک ها به هم قفل می شوند و دیگر نیاز به آن نیست تا با فشار پارکت به کف زمین بچسبد. بسیار مقاوم : پانل ها همیشه محکم به یکدیگر متصل باقی خواهند ماند، چون الوار ها که با استفاده از لبه های شیب دار به طور دائم به یکدیگر پرس شده اند برای یک عمر به همان صورت اولیه باقی مانده و ظاهری زیبا و متفاوت به کف اتاق شما می بخشد.

  • مقاوم در برابر اشعه UV خورشید
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش غير مستقیم
  • عرض هر تایل: 191 میلیمتر عرض
  • قیمت پارکت لمینت را محاسبه کنیم؟
  • ضخامت: 8 میلیمتر
  • عرض هر تایل 19 سانتی متر
  • جستجوگر آرتاکلیک

بخاطر وجود سیستم کلیک، همان فاق و زبانه، نصب آن سریع و آسان است. اما پارکت لمینت آرتا اینگونه نیست و این مشکلات را ندارد، در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و این اطمینان را به مشتریان می دهد که از این بابت نگرانی نداشته باشند. یکی از مشکلاتی که ممکن است پارکت ها داشته باشند این است که در برابر آب و رطوبت آسیب ببینند، چون از چوب ساخته شده اند و چوب هم در برابر آب و رطوبت آسیب پذیر است. کافی است چشمان خود را ببندید و کف زمین رویائی خود را تجسم کنید. پارکت آرتا کد 705 در چهار طرف پارکت و الوار وجود دارد و شما می توانید با یک فشار کوچک لبه های پارکت را با لبه های پارکت کناری همسان کنید و زیبایی در کفپوش خود را به طور کاملا واضح مشاهده نمایید. شرکت آرتا با بیش ربع قرن تجربه در زمینه ی انواع کفپوش در سال 2002 میلادی بر روی کفپوش های چوبی(پارکت لمینت آرتا) سرمایه گزاری کرد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما