serve24banner

قیمت دلار امروز سه شنبه ۲۴ اسفند

[ad_1]

فرارو– دلار امروز سه‌شنبه بیست‌وچهارم اسفند احتمالاً همان قدم اول به کانال ۲۶ هزار تومان می‌کند. محدوده‌ای که بالاترین سطح اسکناس آمریکا در اسفند ماه می‌تواند برای ارزآوری‌ها بیشتر شود. اگر دلار برای رقم‌های بالاتر از ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان، مشتری داشته باشید، به پیشروی می‌دهد و گرنه عقب‌نشینی آن خواهد بود. دوشنبه بیست‌سوم اسفند دلار آزاد ۱۴۰ تومان ارزان ۲۶ و ۳۱۰ تومان رسید و درجریان به‌عنوان هزار تومان اسم می‌شود، سر از نیمه کانال ۲۶ هزار تومان درآورد. همین موضوع می‌تواند بابت اول دلار امروز باشد.

دلار در بازار آزاد

گزارش فرارو، دلار دوشنبه اسفند ۱۴۰ تومان شد. افت قیمتی که ارزش اسکناس آمریکایی را در بازار آزاد به 26 هزار و 310 تومان رساند و باعث فاصله گرفتن آن از نیمه کانال 26 هزار شد. روز گذشته دلار کار خود را با رقم هزار و ۴۵۰ تومان آغاز و حوالی ظهر شاهد فروش اسکناس با رقم ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان بود. با این حال در نیمه دوم دوم 110 تومان به ارزش دلار اضافه شد و آخرین خرید و فروش با رقم هزار و 310 صورت گرفت.

در بازار ارز مسیر متفاوتی را کرد و افزایش ۴۰ هزار و ۹۰۰ هفت هزار و ۱۶۰ تومان و هزار . در بازار طلا نیز سکه امامی ۳۰ هزار تومان قیمت پیدا کرد و ۱۲ میلیون ۵۰۰ هزار داد و ستد شد. همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به یکشنبه ۹ هزار تومان ارزش کمتری داشت و به قیمت یک میلیون و ۲۲۹ هزار خرید و فروش شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت یکشنبه

قیمت دوشنبه

تغییر

هزار و ۴۵۰ تومان

هزار و 310 تومان

140 تومان کاهش

دلار در صرافی ملی

دلار در صرافی ملی ۳۷۰ تومان کاهش پیدا کرد. دوشنبه بیست‌وسوم اسفند دلار دولتی ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شد که این اسکناس ۲۴ هزار ۷۷ تومان قیمت داشت. همزمان با روند کاهشی دلار آزاد، اولین نرخ اسکناس در صرافی‌های منتخب ۲۴ و ۴۵۰ تومان بود و رقم ساعت چهار عصر به ۲۴ و ۴۰۰ تومان رسید. با این اتفاق قیمت دلار آزاد و دولتی از هزار و ۷۰۰ تومان در یکشنبه به حدود هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافت.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز یکشنبه

قیمت روز دوشنبه

تغییر

هزار و ۷۷۰ تومان

هزار و ۴۰۰ تومان

370 تومان کاهش

دلار در پشت‌خطی

قیمت دلار در پشت‌خطی دیشب افزایش پیدا کرد و کانال ۲۶ هزار تومان رسید. خرید و فروش‌هایی که معمولاً تا آخر شب بین‌گران بازار عمده‌ای را می‌گیرند و ارزش دلار را در آن می‌گیرند، به‌محض پایان روند صعودی پیدا می‌کنند. شب آزاد گذشته با ۲۶ هزار و ۳۱۰ تومان به کار خود پایان داد.

از ساعت هشت شب نرخ‌های اعلام شده برای دلار فردایی از این رقم فراتر رفت و نهایتاً آخرین قیمت این اسکناس ۲۶ و ۴۲۰ تومان بود. موضوع می‌تواند برای دلار آزاد باشد. احتمالا امروز سه‌شنبه بیست‌و‌چهارم اسفند در همان ساعت‌های ابتدایی شاهد خرید دلار در نیمه کانال ۲۶ هزار تومان بود.

قیمت دلار در پشت‌خطی

شروع شروع

کف قمیت

سقف قیمت

نوسان

هزار و ۲۴۰ تومان

هزار و 100 تومان

هزار و ۴۲۰ تومان

هزار و ۴۲۰ تومان

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما