serve24banner

قرمز سرخابی‌ها برای بازگشت ستاره‌ها

[ad_1]

سه: دو بازیکن لیگ فوتبال ایران در فصل گذشته، ممکن است محض باز شدن پنجره زمستانی به تیم های سابقشان بازگردند.

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره ای که هرکدام به اتفاقی می افتد ممکن است به کار خود ندهند که این برای مهدی ترابی محتمل تر از علی کریمی است.

ترابی که در ابتدای این فصل از مشکلی برای حضور در قطر و تائید الدحیل، در نهایت العربی را برای ادامه فوتبالش به این تیم مشکلی پس از آن انتخاب کرد و همسترینگ او را به طرز عجیبی آزارش پیشنهاد داد و این مسئله باعث شد که رابطه آن با هم باشد. باشگاه به عنوان ستاره تاثیرگذار و تعیین کننده به بخورد.

قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره‌ها

در عین حال علی کریمی هم که از زمان حضور در القطر بازی های خوبی با این تیم انجام می دهد به نظر به دنبال تیمی بزرگتر از زردپوشان قطری برای ادامه بازی است چرا که مهم ترین تری برای بازی در تیم ملی و جام جهانی 2022 را در ذهن. دارد و به همین دلیل ممکن است دوباره سر از ایران در بیاورد و پیراهن استقلال را برتن کند. البته در مورد علی کریمی شایعات جدی وجود دارد که به الدحیل پیوسته خواهد شد اما باید منتظر این شایعه باشد که اگر این اتفاق رخ دهد و کریمی از القطر به الدحیل بخورد، استقلالی ها باید کمتر از یک نیم فصل دیگر برای بازگشت. که از دید آن قهرمانی شان در لیگ را قطعی می کند.

قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره‌ها

مهدی ترابی هم که جدا از پرسپولیس، انتخاب انتخاباتی است و برخی از مشکلاتش به باشگاه نیز محض شایعات مبنی بر ترک تماس پرسپولیس مذاکرات اولیه را برای بازگرداندن او آغاز کرده اند. ترابی بازیکنی تعیین کننده در لیگ برتر ایران که قهرمانی فصل گذشته، تا حد زیادی درخشش او و گل ها و پاس های گل تاثیرگذار، می‌شد. طبیعتا پرسپولیسی ها که بشار رسن را از دست داده اند، کار می کنند تا او را در جمع خود داشته باشند.

اما این دو بازیکن در خصوصی بازگشت به ایران کوچکترین نظری نیست اما به هر صورت برای احتمالات باید جایی را باز کرد. احتمالاتی مثل این که شما به عنوان یک ممتاز، لیگ فوتبال قطر بیشتر دلتان ننشیند و دوست به هوادارانتان در تیم پرطرفداری که عضوش اید، بازگردید.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما