serve24banner

فرمت لیگ قهرمانان آسیا و قهرمان نمایندگان ایران

[ad_1]

کنفدراسیون فوتبال آسیا سرانجام پس از سال‌ها پیگیری فدراسیون‌های غرب قره، تصمیم به تغییر فوتبال باشگاهی خود در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ‌های غرب آسیا برگزار می‌شود. از همین‌رو لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۳ به صورت مجزا نمی‌شود و این مسابقات در فصل ۲۴-۲۰۲۳ برگزار می‌شود. به این ترتیب لیگ قهرمانان چند ماه به می‌افتد و این موضوع باعث تیم‌هایی شد که در این فصل به سهمیه می‌شوند، حضورشان مشروط به فدراسیون‌های آن کشور می‌شود.

به این ترتیب در فوتبال ایران هنوز مشخص نیست چه تیم‌هایی به لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ راه پیدا خواهند کرد و با توجه به ایجاد لیگ‌های داخلی غربی دو فصل پیاپی را باید برگزار کرد و سپس در لیگ قهرمانان آسیا با تقویم جدید برگزار شد. یعنی لیگ برتر بیست‌ویکم و بیست‌ودوم برگزار می‌شود و همزمان با آغاز لیگ بیست‌وسوم، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود. در این شرایط مشخص است که تیم‌هایی که در بیست‌ویکم موفق به کسب سهمیه چه سرنوشتی خواهند شد که لیگ بیست‌ودوم سهمیه‌ها را خواهند کرد، چه شرایطی دارند.

در این هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد و مشخص خواهد شد که چه تیم‌هایی به لیگ قهرمانان آسیا ۲۴ یابند یابنده‌های متفاوتی باشند. در حال حاضر دو سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان لیگ برتر جام حذفی تعلق پیدا می‌کند دو سهمیه دیگر نیز به تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر می‌رسد که به صورت مشترک قهرمان جام حذفی و تیم‌های اول تا تیم می‌رسد. حالا برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ ایران چهار سهمیه (۱+۳ یا ۲+۲) خواهد داشت که از ۸ هیئت فدراسیون تصمیم گیری کند سهمیه را بپذیرد.

به عنوان مثال رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند قهرمان‌های این فصل شود و چهار سهمیه آینده تیم‌هایی را از لیگ بیست وودوم انتخاب کنند. هر چند این مسائل نیازمند هم فکری با باشگاه‌هاست تا آنها نیز به عنوان ذینفعان این ماجرا، نظرات را به فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری اعلام کنند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما