serve24banner

سوپراسپرت تمام برقی فراری

[ad_1]

شایعات در مورد اولین خودروی اسپرت تمام برقی فراری زیاد است، اما اخیراً اطلاعاتی به یک گواهی ثبت اختراع شرکت به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد سازنده ایتالیایی یک پلتفرم کاملاً جدید در دست توسعه است که مربوط به اولین خودرو است.

فرارو، در اواسط سال گذشته، جان الکان، عامل فراری تایید کرد که این شرکت اولین خودروی اسپرت خالص الکتریکی خود را در ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد فراری در حال پیشرفت در روند توسعه این خودرو است، زیرا به تازگی یک پتنت برای یک جریان جدید ثبت شده است. یک پلت فرم خودروی اسپرت، که انتظار داریم زیربنای رقیب برقی برای تسلا رودستر باشد. پتنت همچنین ایده‌هایی برای طراحی آینده این خودرو در اختیار ما قرار می‌دهد.

این درخواست ثبت اختراع فراری برای کفپوش و شاسی است که برای بسته شدن باتری دارد. یک واحد بزرگتر در عقب خودرو و یک پهن و مستحکم در زیر سرنشین نصب شده است که فضای مناسبی برای سرنشینان باقی بماند. هر دو باتری به قسمت کف مخصوص خود متصل می‌شوند که از شاسی اصلی خودرو جدا می‌شوند و به خودرو متصل می‌شوند. شکل نمونه اولیه در طرح‌های ثبت اختراع فراری همچنین نشان می‌دهد که اولین مدل تمام الکتریکی این برند، از زبان طراحی خودروهای موتور احتراقی آن خیلی دور است. بسته و موتورهای الکتریکی در عقب خودرو قرار می گیرند و فضایی را که معمولاً برای موتور احتراقی و گیربکس اختصاص داده می شود، اشغال می کنند.

طرح‌های ثبت اختراع فراری نشان می‌دهد که این پلت فرم جدید با در نظر گرفتن پیشرانه‌های کاملاً الکتریکی طراحی می‌شود، این شرکت می‌گوید که فضای معماری پیشنهادی برای یک خودروی اسپان هیبریدی با موتور احتراقی که بر اساس همان پایه‌ها ساخته شده است، است. این امکان وجود دارد که به زودی بتوانیم مدل هیبریدی دیگری را از فراری در اواسط دهه گذشته ببینیم، همان چیزی است که این شرکت اولین خودروی خود را عرضه می‌کند.

فراری می‌گوید که فضای کافی هم در جلو و هم در پلت فرم برای قرار دادن یک موتور احتراقی وجود دارد. اما، با قضاوت بر اساس این تصاویر، این فرم دارای یک قسمت جلویی مشابه با F8 Tributo و 296 GTB خواهد بود، که این فضای کافی برای یک موتور بنزینی در جلوی وجود داشت. با این حال، اگر فراری از یک موتور الکتریکی در این پلت فرم پیشنهادی دهد، احتمالاً در پشت و فضای قرار دادن یک موتور الکتریکی می‌شود.

مدل‌های هیبریدی لافراری، GTB 296 و مدل SF90 محصولاتی هستند که با عنوان خودروهای هیبریدی به دنیای پرتحرک خودروهای اسپرت رونمایی شدند. درباره ساخت خودروهای الکان از همکاری‌های شرکت‌های فعال در این حوزه می‌دهد و در این زمینه در صنعت فعال آنها، برای ما به وجود خواهد آمد. هنوز هیچ اطلاعاتی از خودرو تمام برقی فراری فاش نشده است، اما پیش بینی در رده خودروهای سوپر اسپرت قرار گرفتن و شباهت بسیار زیادی به مازراتی MC20 خواهد داشت.

سوپراسپرت تمام برقی فراری

سوپراسپرت تمام برقی فراری

سوپراسپرت تمام برقی فراری

سوپراسپرت تمام برقی فراری

: خودکار اکسپرس

: جرفی فرارو

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما