serve24banner

رستوران در متاورس رستوران باز می‌کند

[ad_1]

ایده مک تلفن برای حضور دیجیتالی این است که «شما در متاورس می‌چرخید و گرسنه می‌شوید». با گسترش روش‌ها و علاقه‌مندی‌ها بیشتر نسبت به در این فضای جدید، شرکت‌های در جستجویی که با ورود به عرصه، جایگاه را تثبیت می‌کنند سودآورشان را افزایش می‌دهند.

به گزارش ایندیپندنت، مک‌دونالد به تازگی اعلام کرده است که مارک‌های را برای رستوران‌های مجازی در متاورس می‌کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند رستوران‌ها را وارد کنند و غذا سفارش دهند، سپس در دنیای واقعی به آنها غذا داده شود.

متاورس، فضای دیجیتالی جدید و نوآورانه‌ای است که در آن کاربران می‌توانند با ایجاد آواتارهایی که گفتار و حرکات واقعی آنها را تقلید می‌، با دیگران، ایجاد کنند. همچنین در این دنیای آنلاین از مکان‌های مجازی از جمله مواردی که در دنیای واقعی وجود دارند و در متاورس شعبه ایجاد می‌کنند می‌شوند.

مک‌ن که بیش از ۳۹ هزار شعبه در حدود ۱۰۰ کشور دارد، در اوایل ماه جاری درخواست‌هایش را برای ثبت برند مک‌دونالد و مک‌کافی در متاورس می‌کند.

مکنش برای حضور دیجیتالی این است که «شما در متاورس می‌چرخید و گرسنه می‌شوید. هدفون خود را زمین بگذارید. وارد مک‌دونالد شوید و غذای سفارش دهید. بعد از غذا در منزل شما می‌رسد.»

از شرکت‌های دیگر از جمله نایک و والمارت نیز در حال تدارک برای ورود به عرصه متاورس اعلام می‌شود.

کمتر از یک ماه پیش یک زوج آمریکایی در فضای مجازی سه‌بعدی مراسم عروسی خود را بیش از دو هزار مهمان در این مراسم برگزار می‌کنند. با این حال، مراسم عروسی این زوج بدون اشکال، زیرا به دلیل تعداد بالای برخی از افراد در حین امکان مشاهده تصویر وجود نداشت.

یک زوج هندی نیز به دلیل برگزاری مراسم ازدواج در همه‌گیری کوید، می‌خواهند با متاورس آنلاین، حدود دو را به جشن خود دعوت کنند.

این زوج دوستدار «هری پاتر»، جشن‌شان را در «متاورس» با فضای الهام‌گرفته از «هاگوارتز» (قلعه‌مدرسه‌تخیلی داستان‌های هری پاتر) می‌کنند و تلفن‌شان، تبلت، یا لپتاپ در جشن حاضر می‌شوند. در این فضا مهمانان می‌توانند به جست‌وجو و کاوش در قلعه و ظاهر و لباس آواتارهای خود را انتخاب کنند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما