serve24banner

دلار در کانال ۲۶

[ad_1]

پس از عبور نرخ دلار از سخت ۲۷ هزار تومانی در شنبه، این شاخص دیروز در کانال ۲۶ هزار تومانی حفظ کرد. در شرایط کوتاه جدید، از برخورد برای آینده‌مدت قیمت ارائه می‌شود.

به گزارش دنیای اقتصاد، دلار در روز دوم هفته جاری به کاهش خود ادامه نداد. کاهش قیمت‌های صبحگاهی شاخص بازار ارز در روز تثبیت نشد و قیمت دلار از نوسان‌های بسیار در بازار به قیمت روز شنبه یعنی ۲۶ و ۶۰۰ تومان بازگشت. معاملات گران بازار سه احتمال «تداوم روند کاهشی ایجاد شده توسط اخبار مثبت»، «برخورد نرخ دلار با کف و بازگشت به سطح قیمتی» و «سکونت دلار موقت در کانال ۲۶ تا زمان انتشار اخبار جدیدتر از مذاکرات هسته‌ای» برای. آینده نرخ اسکناس آمریکایی مطرح کردند. تحلیلگران آرزوی سیاسی بازار تهران نیز با اشاره به عدم تاثیر مستقیم تحریم‌ها در روز شنبه بر اساس اقتصاد اخبار بر و گذر ۲۷ هزار تومانی خود در تهران برای بررسی روندهای کاهشی جدید، بیش از یک میلیون دلار از هسته‌های مرکزی ایران و ۱+ را مشاهده می‌کنند. ۴ است.

دیروز یکشنبه ۱۷ بهمن بازار آزاد ارز تهران مجددا و مانند شنبه با کاهش قیمت کار خود را آغاز کرد. معاملات ارزی بازار تهران که در پایان ساعات کاری روز شنبه دلارهای خود را در سطح قیمتی 26 هزار تومانی با این اسکناس نیمه کانال 26 هزار تومانی داشتند و به آن رسیدند و بودند. این روند کاهشی در روز گذشته باز هم به‌صورت ظهر دیروز ارقامی حوالی ۲۶ هزار و ۲۶ و ۳۵۰ تومان نیز برای فروش دلار مطرح می‌شود. اما با عبور از نیمه روز یکشنبه بازار کم از روند کاهشی خود دست کشید و با بالا آمدن و انتهای روز به قیمت خود در روز شنبه می رسد.

طبق مشاهدات ثبت شده از مکالمات مرکزی بازار ارز تهران بازیگران این بازار را از سه احتمال زیر برای بازار آرزو می‌کنند: عده‌ای از این افراد به تداوم کاهش می‌یابند که توسط اخبار مذاکرات سازمان‌ها و عبور قیمت دلار از کانال اواسط هفته جاری در جریان بود. عده دیگری نیز با کف رقم ۲۶ و ۳۰۰ و با اشاره به یکشنبه و در بازگشت به سطح بالاتر است. به نظر این عده از کارت‌گران بازگشت دوباره نرخ دلار به کانال‌های ۲۷ و ۲۸ هزار تومانی در آینده نزدیک آنچنان دور از ذهن نیست. اما گروه سوم از معاملات بازار تهران با اعتقاد به این موضوع که برای کاهش قیمت روند پله‌های در پیش گرفته شده است، بر این باورند که ممکن است دلار برای مدتی نامعلوم باشد و تا اخبار جدید انتشارات از مقر ساختمان‌های ایران ۲۶ هزار تومانی به آرامی بپردازد.

تحلیلگران سیاسی بازار ارز نیز با اشاره به نظر خود تهران مبنی بر نیاز دلار به اخبار قطعی برای عبور ۲۷ هزار هزار تومانی قطع روز شنبه تاثیر مستقیمی بر اقتصاد ایران ندارد که خبر سیاسی روز شنبه خود را تحت تاثیر قرار خواهد داد و انتظار بیشتری برای کاهش قیمت دارد. دلار در بازار تهران اثر داشته باشد. در نتیجه شاخص بازار برای کاهش قیمت‌های بیشتر باید به زنگ مذاکرات هسته‌ای ادامه داد.

سکه امامی نیز شنبه پس از ارسال کانال میلیونی در تومان به روز ۱۱ میلیون هزار تومان رسید.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما