serve24banner

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

[ad_1]

car.ir: بازار خودرو در کشور ما درگیر مونتاژ و تولید محصولات تکراری است. دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور، ایران خودرو و سایپا، مدت ها بود به جز تارا و شاهین، محصول جدیدی در کشور رونمایی نکرده بودند. البته محصولات فیس لیفتی را عرضه کردند که چیزی برای گفتن نداشتند جز تغییرات بسیار جزئی مانند تغییر رنگ سقف یا تغییر چراغ های جلو و عقب یا سپر. محصولاتی مانند ساینا اس، کوئیک آر در سایپا، رانا پلاس و سورن پلاس یا سقف شیشه ای 207 در ایران خودرو.

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

بازار خودرو کشور به شدت به دنبال محصولات جدید و به روز است. اخیرا شرکت های خودروسازی خصوصی محصولات جدیدی را معرفی کرده اند که همگی در کلاس شاسی بلند و کراس اوور هستند و همگی در زبان چینی رایج هستند. برخلاف خودروسازان دولتی که به دنبال خودروهای سدان سایز متوسط ​​هستند، حدود 3 تا 4 سال از زمان عرضه تا عرضه طول می کشد.

همه خودروسازان داخلی مجبور به همکاری با شرکت های چینی شده اند و در این بین کمتر به سراغ خودروسازان بزرگ چینی مانند سایک موتور، جیلی، بایک یا ام جی موتور رفته اند که پس از شروع دومین خودرو به بازار عرضه خواهند شد. دور تحریم ها علیه ایران، علاقه مند به همکاری مشترکی از خود نشان نداده اند.

در این مقاله قصد داریم خودروهای جدیدی را که در سال 1999 به بازار آمدند و یا به زودی عرضه می شوند را معرفی کنیم. شایان ذکر است خودروهای معرفی شده با نسخه ای که وارد بازار می شوند ممکن است در مشخصات فنی یا امکانات تفاوت هایی داشته باشند. خودروهایی مانند 207 دنده سقف شیشه ای ( پانوراما ) یا دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز ممکن است در این مطلب حضور داشته باشند که به دلیل تکراری بودن این محصولات از ذکر آنها در این مطلب خودداری کرده ایم.

1- فردا SX5

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

فردا، SX5 در واقع دانگ فنگ SX5 است که در بازار چین با نام دانگ فنگ X5 فروخته می شود. قیمت نهایی این خودرو که به صورت رسمی اعلام شده است 590 میلیون تومان است و در مرحله اول فروش این شاسی بلند 40 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است. این خودرو دارای موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 123 اسب بخار و گشتاور 151 نیوتن متر از میتسوبیشی ژاپنی است.

البته این احتمال وجود دارد که سرنوشت تلخ هایما S7 تنفس طبیعی (با موتور 2.0 لیتری) یا چری تیگو 5 تنفس طبیعی فردا برای SX5 جدید رقم بخورد و موفقیت چندانی در کسب سهم بازار و فروش نداشته باشد. بدست آوردن.


2- موتور KMC K7 کرمان

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

جک X7 با نام KMC K7 کرمان موتور در ایران عرضه می شود، محصول جدید جک موتور چین می باشد. قیمت نهایی این خودرو در مرحله اول فروش در کشور 950 میلیون تومان اعلام شده است. موتور KMC K7 کرمان مجهز به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 251 نیوتن متر است.

قدرت تولیدی این پیشرانه از طریق گیربکس 6 سرعته DCT (دوکلاچه) به محور جلو منتقل می شود.جاده به ترتیب با 10.1، 8.6 و 7 لیتر اعلام شده است.


3- JMC S350 ریگان اتو

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

کارخانه ریگان خودرو در ارگ جدید بم خط تولید شاسی بلند JMC S350 را افتتاح کرد. GMC S350 پس از کوپا T210، اکنون دومین محصولی است که ریگان خودرو می خواهد در کشورمان عرضه کند.

نسخه‌های دو چرخ متحرک S350 در بازار چین تا 174000 یوان (یا حدود 24000 دلار) قیمت دارند که تقریباً با مدل‌هایی مانند Haval H6، Changan CS75 و Zoty T600 برابری می‌کند.


4- شاهین سایپا

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

محصول جدید سایپا پس از معرفی و رونمایی در سال 1377، سرانجام در اواخر پاییز از گروه خارج شد. قیمت نهایی کارخانه شاهین در سه ماهه سوم سال جاری از سوی شورای رقابت 2 هزار و 365 میلیون ریال اعلام شده است که با توجه به افزایش شماره گذاری و بیمه، می تواند حدود 13 درصد به این مبلغ اضافه کند. سایپا مشخصات نهایی انواع مختلف «شاهین» را منتشر کرد. سایپا شاهین با دو تیپ S و G به بازار می آید سایپا شاهین که مدتی است در سایپا به فروش می رسد در دو تیپ S و G عرضه می شود.

موتور 1.5 لیتری توربو سایپا شاهین 110 اسب بخار قدرت با 165 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با گیربکس دستی به بازار عرضه می شود.


5- تارا ایران خودرو

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

تارا جدیدترین خودروی مونتاژی ایران خودرو است. این محصول جدید در ابتدا K132 نام داشت. خودرویی سدان در ابعاد C است که با طراحی متخصصان این شرکت و با استفاده از خودروی پژو 301 تولید خواهد شد.

این خودروی خانوادگی در دو مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک و با استاندارد آلایندگی یورو 5 یکی از دوستدار محیط زیست ترین خودروهای ایران است.

موتور 4 سیلندر 1600 سی سی تنفس طبیعی 110 اسب بخار قدرت تولید می کند. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است اما طبق پیش بینی ها قیمت این خودرو با دنا پلاس برابری می کند.


6- کرامت پرایم

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

دیگنیتی پرایم با تجهیزات و آپشن های راحتی و ایمنی بالا به بازار عرضه خواهد شد و دارای کیسه هوا برای راننده، سرنشین و بغل، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، نور روز، نور اتوماتیک، 360 درجه خواهد بود. دوربین، سیستم هوشمند بدون ورود بدون کلید و استارت دکمه و غیره.
دیگنیتی با موتور SFG15T در خط تولید بهمن موتور مونتاژ می شود. این موتور 1.5 لیتری توربوشارژ است و 148 اسب بخار قدرت با 220 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حداکثر گشتاور این موتور در 1800 تا 4000 دور در دقیقه قابل استفاده است و این نیرو توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

موتور خودروی دیگنیتی دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و ظرفیت مخزن سوخت آن نیز 58 لیتر است. قیمت این خودرو هنوز از سوی گروه بهمن موتور اعلام نشده است.


7- چری تیگو 5 توربو

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

چری تیگو 5 به عنوان خودرویی جا افتاده در بازار شناخته می شود اما مشکل اصلی این خودرو موتور ضعیف آن است که به زودی با گیربکس جدید و متناسب با تقاضای بازار خودرو کشور وارد مرحله تولید و تحویل خواهد شد.

موتور توربوی این خودرو همان موتور معروف 1.5 لیتری توربو است که بر پایه محصولات شناخته شده شرکت مدیریت خودرو مانند تیگو 7، آریزو 6، ایکس 55 و آریزو 5 ساخته شده است که نسبتا خوب و خوب تحویل داده است. عملکرد بهینه این موتور توسط شرکت معروف اتریشی AVL طراحی شده است و سیستم توربو تکنولوژی شرکت معروف Honeywell می باشد.

از طرفی گیربکس این خودرو نسل جدید گیربکس های 25 سرعته CVT است که گیربکس های 9 سرعته بوده و برای اولین بار بر روی خودروی آریزو 6 نصب شده اند که عملکرد موفقی نیز دارد. این گیربکس جدید با موتور توربو بالا عملکرد بالایی دارد.

قیمت نهایی این خودرو هنوز اعلام نشده است.


8- ام وی ام X55

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

MVM X55 جدید که در بازار جهانی با نام “تیگو 4” شناخته می شود، در دسامبر 1998 توسط رانندگان به بازار عرضه شد.

ام وی ام X55 از یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار بهره می برد. گیربکس این خودرو از نوع دوکلاچه و 6 سرعته اتوماتیک می باشد.

تجهیزات اصلی این خودرو می تواند : فرمان برقی کمکی – 6 ایربگ 10 نقطه ای – ترمز ABS، EBD و BA – سیستم کنترل پایداری و حواس پرتی – ترمز دستی برقی – نگه داشتن خودکار – کنترل استارت در سربالایی – صندلی راننده برقی – دوربین 360 درجه – کروز کنترل – سانروف – سنسور پارک – چراغ های روز (نور) و سنسور نور متمرکز.

قیمت کارخانه ای این خودرو در مدل فول 855 میلیون تومان است اما با قیمتی کمتر از 800 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.


ماشین ایمن 9-SWM

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

مدتی است که تولید کراس اوور کراس اوور ایتالیایی-چینی G01 در سیف خودرو آغاز شده است. با توجه به نیاز به تنوع و گسترش سبد محصولات، به زودی مدل G01F در این شرکت تولید خواهد شد. هر دو مدل از نظر پیشرانه، قدرت و حجم موتور و سیستم گیربکس مشابه هستند، اما از نظر ظاهری با هم تفاوت دارند. SWM G01 یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که می تواند تا 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند و دارای گیربکس شش سرعته اتوماتیک است. محصول جدید سیف خودرو به شش ایربگ، دوربین 360 درجه، شارژر موبایل بی سیم، چراغ های گوشه و سقف پانوراما مجهز شده است.

سیف خودرو قیمت نقدی G01 را با موعد تحویل 580 میلیون تومان در مرداد ماه و قیمت نقدی G01F را با موعد تحویل 650 میلیون تومان اعلام کرد، این در حالی است که قیمت این خودروها در خرداد 99 به ترتیب 310 و 350 میلیون تومان بوده است. .. قیمت فعلی این خودرو در بازار حدود 790 میلیون تومان است.


10-خودرو لیفان X70 بام

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

لیفان X70 محصول جدید کرمان موتور شرکت لیفان است که در گروه خودروسازی بام تولید خواهد شد. سیستم مدیریت پایداری ESP همچنین شامل استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، صندلی راننده برقی و صندلی‌های جلوی مجهز به گرم‌کن برای کراس اوور لیفان است. لیفان X70 از یک موتور دو لیتری تنفس طبیعی با گیربکس CVT استفاده می کند. این موتور 140 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور دارد. نیاز به آزمایش میدانی و مقایسه بین این محصول جدید و سایر رقبا دارد تا بتوانیم قضاوت قطعی تری در مورد موتور 2 لیتری این خودروی بدون توربوشارژ داشته باشیم.

طبق اعلام رسمی شرکت خودروسازان بم در شهریور 99 و اولین قیمت های اعلام شده، خودروی لیفان X70 با قیمت نهایی 580 میلیون تومان به دست مصرف کننده می رسید.


11. کراس اوور T60 YEMA

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

شایعات زیادی مبنی بر همکاری ماموت خودرو (نماینده فولکس واگن در ایران) با برند چینی YEMA به گوش می رسید و کراس اوور T60 یکی از گزینه های اصلی برای راه اندازی یاما در ایران بود، اما ظاهراً T60 در نهایت با برند مادر خود یعنی Levdeo به ایران آمد. . قدم گذاشته است.

Levdeo T60 با دو موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی 112 اسب بخاری و 1.5 لیتری توربو با 156 اسب بخار عرضه می شود و برای گیربکس محور جلو نیز دو گیربکس CVT و گیربکس 5 سرعته دستی برای طرف ایرانی در نظر گرفته شده است. با قیمتی در حدود 9000 تا 14000 دلار در بازار چین، انتظار می رود T60 قیمتی بین MVM X22 و X33 هموطنش داشته باشد.


12- وانت جک T8

خودروها به زودی وارد بازار ایران می شوند

پیکاپ جک T8 در رده پیکاپ های متوسط ​​وارد بازار ایران در مدل دو کابین است و با رقبایی مانند آمیکو آسنا و پیکاپ تونون فوتون روبرو است. پیکاپ TC Jack T8 1997 با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر از دورهای پایین در دسترس است و از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می شود. جک T8 با فرمان هیدرولیک و ترمزهای دیسکی 4 چرخ با چرخ های 18 اینچی عرضه می شود.

پیش فروش فاز اول این خودرو آغاز شده اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. طبق برخی اطلاعات به دست ما، قیمت این محصول حدود 700 میلیون تومان خواهد بود، اما احتمال دارد در ابتدای فروش رسمی به دلیل نوسانات نرخ ارز، این قیمت متفاوت باشد.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما