serve24banner

خالی نو و دست دوم چند؟

[ad_1]

کارتنهای خالی بیشتر برای جابجایی اسباب و اثاثیه کاربرد دارند، به دلیل قیمتی که ندارند. به عنوان مثال قیمت کوچک‌ترین کارتن خالی در بازار ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و در بزرگترین اندازه در نهایت به ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان می‌رسد. اما قیمت کارت‌های موز ارزان‌تر است و فروشندگان آن‌ها بین تا ۲۰ تومان طلب می‌کنند.

فرارو، یک فروشنده آنلاین در شهر تهران کارتن‌های خالی مخصوص اسباب کشی در پنج مورد مختلف به فروش می‌رساند. مقایسه کارتن اسباب کشی سایز ۱، با طول سانتی متر، عرض ۳۰ سانتی متر و ارتفاع ۳۰ سانتی متر که این کتاب مناسب و وسایل خورده ریز سنگین است. کارتن ۲۰ هزار تومان قیمت خورده است.

کارتن سایز ۲، در طول ۵۰ سانتی متر، در عرض ۳۰ متر و ارتفاع ۳۰ سانتی متر و ۲۵ هزار تومان قیمت دارد. کارتن سایز ۳، حدود ۶۰ متر طول دارد و عرض آن ۳۲ سانتی متر و ارتفاع آن ۳۴ سانتی متر است. فروشنده می‌گوید که این بهترین سایز برای اسباب کشی است و هزار تومان قیمت دارد.

کارتن اسباب کشی سایز ۴، در طول ۵۸ سانتی متر، در عرض ۳۸ متر و در ارتفاع ۴۰ سانتی متری دارد. طبق گفته فروشنده، این سایز برای وسایل برقی و ظروف شکستنی است و 35 هزار تومان قیمت خورده است. در سایز ۵ نیز کارتن طولی برابر با ۶۰ سانتی متر، ۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۵۰ سانتی متری دارد. کارتن لباس مناسب، قابلمه وسایل حجیم است و 45 هزار تومان قیمت دارد.

اما اگر اسباب کشی تمام شود، می‌توانید این کارتن‌ها را بفروشید، اما از کارتن‌ها را دانه‌های نمی‌خرد خریداری کنید. برای همین شما باید کارتن‌ها را با قیمت هر فروش ۴ تا ۶ هزار تومان تا بخشی اندکی از هزینه خرید تان کارتن‌ها جبران کنید.

البته در پلتفرم‌های خرید و فروش لوازم دست می‌توان کارتن‌ها را با نصف به برسانید، اما کمی صبور و به مشتریان واقعی تخفیف بیشتر بدهید.

خالی نو و دست دوم چند؟

کارتن عجیب خالی گوشی تلفن همراه!

در بازار خرید و فروش کارتن‌های خالی نو و دست دوم، عجیب از فروش کارتن‌های گوشی موبایل وجود دارد. فروشندگان به برند کردن گوشی، برای کارتن خالی از 150 تومان تا یک میلیون تومان می‌شوند.

یک آگهی دهنده که ساکن چیتگر تهران است، کارتن گوشی موبایل سامسونگ گلکسی a31 را برای فروش آگهی کرده است. قیمتی برای آن مشخص نشده است. با او وارد گفتگو می‌شوم و می‌پرسم که چقدر کارتن را می‌فروشد، چند دقیقه بعد پاسخ می‌دهد و می‌گوید زیر قیمت بازار و 200 هزار تومان کارتن.

آیا سوال می‌کنم، آیا قیمت بازار چند است؟ کارتن ارزش گوشی خالی را ۵۰ درصد بالا می‌برد. در بازار کارتن خالی حدود 5 درصد ارزش است. مثلا همین گوشی من که الان ۵ تا ۶ میلیون قیمت کارتن یک، یک میلیون میلیون ارزش دارد. بعد اینها چکارشان کنند؟ می‌دهد، من از نیت شان خبر ندارم. به او می‌گویم اگر فردا گوشی تان را گم کنید، یا دزدیده شوید و بررسی کنید تا پیدا کنید، کارتن دستتان به جایی بند نیست! با کارتن هم دست ام به جای بند نیست، خودت را نگران نکن. کارتن را لازم ندارم، می‌خواهی کمی تخفیف دهم.

یک آگهی دهنده دیگر که ساکن نیشابور در استان خراسان رضوی است، آگهی فروش ۶ کارتن گوشی تلفن همراه را منتشر کرده است. نیز قیمتی برای این کارتن‌ها اعلام نشده است. یک سوال می‌کنم که قیمت کارتن‌ها چند است؟ کارتن گوشی‌های ساده 150 هزار تومان. کارتن شیائومی و سامسونگ هر کدام از ۵۰۰ تومان.

می‌پرسم اگر بخواهم وارد بازار خرید و فروش کارتن گوشی موبایل شوم، به نظرتان درآمد دارد؟ کاری خطرناک است، زیرا سروکارتان بیشتر با گوشی موبایل و سارق‌ها است. چطور؟ پاسخ می‌دهد، ببینید این‌ها کارتن گوشی را می‌خرند که گوشی خالی با کارتن به قیمت بالا در بازار آب می‌شود.

خالی نو و دست دوم چند؟

تلویزیون، یخچال و لوازم برقی چند؟

میان آگهی‌ها کارتن بیشتر لوازم برقی پیدا می‌شود. اما بیشترشان مربوط به وسایل پر استفاده منزل، مثل تلویزیون، یخچال ماشین لباسشویی است. اما قیمت کارتن خالی و دست دوم تلویزیون، یخچال و ماشین ایرانی بسیار ارزان‌تر است. نشان می‌دهد که فروشندگان را ۱۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

کارتن خالی تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی های با برند سامسونگ، ال جی، بوش و… قیمت بالاتری و گاه شان به ۳ تا ۴ میلیون تومان هم می رسد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از واردکنندگان لوازم خانگی و برقی از مسیر قاچاق، را می‌خرند تا کالایی را به قیمت بالاتری به فروش برسانند برساند.

این میان فروش خالی آگهی‌هایی در مورد لپ تاپ، پلی استیشن، هلی شات، هود، اجاق گاز و… دارد، اما تعدادشان اندک است و قیمتی ندارند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما