serve24banner

جذاب نسخه جدید اینستاگرام

[ad_1]

نیست که بگویم روزانه مملو از درخواست‌های کاربران با حساب‌های هک شده است. اما هیچ دفاعی بهتر از آبی در برابر هکرها وجود ندارد، چیزی که آخریناً در اینستاگرام آن وجود ندارد.

فرارو، اخیرا این غول شبکه اجتماعی ابزارهای امنیتی را به کار گرفته است که مانع از هک شدن حساب اینستاگرام شما کمک می‌کند. ابزارها قطعا بی خطا نخواهند بود. پس از معرفی Security Checkup برای کاربران اینستاگرام که فکر می‌کنند حساب‌هایشان را در سال گذشته هک کرده‌اند، این ویژگی در همه‌تفرم‌ها در دسترس است.

Security Checkup یک ویژگی بسیار خوب است که به اینستاگرام می‌آموزد تا حساب‌های خود را از جمله بررسی فعالیت‌های ورود به سیستم، بررسی اطلاعات نمایه، حساب‌هایی که اطلاعات ورود به سیستم را با می‌گذارند و به‌روزرسانی اطلاعات بازیابی حساب را انجام می‌دهند (شماره تلفن، ایمیل) ) کنند. این ویژگی را می‌توان در منوی نمایه / تنظیمات / امنیت / بررسی امنیت مشاهده کرد.

چند ویژگی مهم به نسخه جدید خود اضافه می‌کند!// در حال ویرایش

برای ایمن‌تر کردن حساب اینستاگرام، توصیه می‌کنیم احراز هویت دو مرحله‌ای را از طریق فعال کردن، این ویژگی قبل از هر کشوری وجود دارد. ویژگی احراز هویت دو مرحله‌ای همچنین می‌تواند با استفاده از شماره تلفن یا برنامه‌های احراز هویت Duo Mobile و Google Authentication نیز فعال شود.

دیگر از ویژگی‌های مهم جدید اینستاگرام، امکان حذف پست‌ها به صورت انبوه است. شاید این ویژگی ساده به نظر برسد، اما اینستاگرام تا کنون این ویژگی بوده است. همچنین می‌توان استوری ها، IGTV، Reels و همچنین کلات خود مانند نظرات، لایک‌ها، واکنش‌های استیکر داستان و … را بایگانی و حذف کنید. اینستاگرام علاوه بر بایگانی محتوای صورت انبوه، گزینه مرتب‌سازی و ایجاد محتوای و نظرات گذشته، در ویژگی‌های خاصی است.

چند ویژگی مهم به نسخه جدید خود اضافه می‌کند!// در حال ویرایش

همه این ابزارهای مدیریت حساب اینستاگرام در قسمت پروفایل اینستاگرام شما قابل مشاهده است. برای این کار سه خط در بالا سمت راست و سپس فعالیت خود را انتخاب کنید. همچنین اینستاگرام در حال حاضر ویژگی جدید نیز با استفاده از این ویژگی که دسترسی به حساب می‌تواند خود را تا هویت آن‌ها را تایید کند. از آن می‌توان به حساب خود دسترسی پیدا کرد. در خصوص زمان دسترسی به ویژگی هنوز منتشر نشده است.

: عرصه تلفن

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما