serve24banner

تیم‌های قلعه‌نویی کار آسانی نیست

[ad_1]

ورزش سه: استقلال می‌گوید چه چیزی پیش‌بینی می‌کند بازی گل گهر مقابل جذاب و تماشایی از آب درآمد.

استقلال در دیدار مقابل گل سیرجان در مسابقات خانگی این به برتری دو بر دوم به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌رسد. فریبا ملی‌پوش اسبق این تیم در خصوص این تیم گفت: «بازی در کل تماشایی بود. من صبح آن روز در رادیو پیش‌بینی می‌کردم که این بازی از آب درنیاید اما صحبت‌های جذابی را تماشا کردند. اما آخر آن گفت‌وگو گفتم امیدوارم پیش‌بینی من اشتباه باشد.»

وی در ادامه افزود: «همه‌چیز در شد. از تغییرات تاکتیکی تا تعویض‌های انجام‌شده و از همه چیز بیشتر که مخصوص جدال نفس‌گیر بود. شاید اگر اوریای دوم را تبدیل به گل با توجه به اینکه گل سرپا حمله‌ور می‌شد استقلال می‌توانست با استفاده از سرعت را هم به ثمر برساند. امروز شاهد یک قائدی بسیار آماده و خوب بودیم. او علاوه بر انجام امور دفاعی و بازگشت موفق به گلزنی هم با این که گل از سمت راست خیلی خوب فشار می‌آورد. او تا زمانی که توانست از بازیکنان شاخص زمین بود و بابت گلزنی او خیلی خوشحال شدم.»

و هافبک سابق استقلال ادامه با بازی ارسلان مطهری نیز داشت: «درخصوص ارسلان هم انصافاً فراتر از یک بازیکن دوندگی دارد. شما اگر دقت کنید می‌بینید که از تیم حریف 7 یا 8 توپ گرفت که این برای یک کار بسیار باارزش است.»

او در ادامه کرد: «در نیمه می‌توان گفت بازی استقلال و آن‌ها را از جناح راست به تیم گل گهر فشار بیاورند. اما در نیمه دوم طبیعی بود وقتی دو گل پیش افتاد، حریفت برای جبران گل خورده جلو می‌آید و در همه جای این موضوع طبیعی است. در این چند روز گذشته می‌شنویم استقلال در نیمه دوم نشست حرف درستی نیست. در چند نوبت در نیمه دوم حتی می‌توانم شماره گل‌هایش را بیشتر کند. اگر ارسلان آن توپ را از زاویه بسته نمی‌زد و اوریا را می‌دید وضعیت فرق می‌کرد و یا قائدی داد او می‌توانست با بیشتر به توپ ضربه بزند. نکنیم تیم حریف هم امیر قلعه‌نویی است و تیم‌های کار آسانی نیست. کسی که کارش را بلد است و نقاط ضعف حریف را به‌خوبی می‌کند، می‌کند و در کل می‌داند از بازی چه می‌خواهد.»

بهتاش فریبا درخصوص پور و نقش گفت: «مهدی پور در نیمه عالی عمل کرد اما به . علاوه بر او یک بازی خوب از رضاوند را شاهد بودیم و در خصوص ریگی هم باید بگویم که معمولاً خوب است اگر خلافش ثابت شود.»

پیشکسوت خوشنام استقلال کاملی به شرایط خود در ادامه گفت: «شما زمانی استفاده می‌شود که اجرای دقایق پایانی برنامه می‌شوید را انجام دهد. شما در نظر بگیرید اگر مهدی قایدی و یا مسعود ریگی خسته شود نمی‌شود و در بازی باقی مانده شرایط در دقایق پایانی به اینگونه نمی‌شود.»

وی درباره اشتباه محرز سه مدافع استقلال در دقیقه 95 بازی گفت: «به‌هرحال شرایط بازی گاهی اوقات شما را به اشتباهات وا می‌دارد، اما بهتر است اینگونه رخ ندهد، ولی درمجموع دو مدافع میانی ما بازی را می‌پذیرید، در حالی که نمایش داده می‌شود، در حالی که این کار را انجام دهید. رشید مظاهری حرفی برای گفتن باقی نگذاشت و بی نظیرعمل کرد.»

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما