serve24banner

تازه طلایی به فیلم حاشیه ساز رفته ام؛ دارد؟

[ad_1]

عضو اسبق شورای شهر تهران به بحث و بررسی در خصوص وضعیت مدیریت شهری پرداخت به برخی حواشی که این روزها زبان را در واکنش نشان داد.

به گزارش تهران آنلاین، بخشهای مهم سخنان سردار مرتضی طلایی نایب اسبق شورای اسلامی شهر تهران و رئیس پلیس اسبق تهران بزرگ:

-هنوز قضاوت در شورای ششم زود است اینجای بین وعده داده اند و اند و که از ها می توانند فاصله وجود داشته باشد. دوستان شورای ششم ارزشی لازم است به بیایند و از این وضعیت انفعالی در شورای وجود دارد، خارج شوند.

-زاکانی به جهت پتانسیل، انگیزه و… مدیر توانمندی است و شناخت خوبی از مسائل تهران و مسائل اجتماعی و از سرمایه کشور است که کمک کند تا تصمیمات جامع، پخته و اجرایی باشد. آنهایی که در اختیار دارند نباید از دست برود. فرصت خوبی در مدیریت شهری وجود دارد و این است که به طور کلی رابطه شورا و شهرداری، مدیریت شهری و مجلس بسیار خوب است. با قوه قضائیه هم رابطه خوبی و فرصتی ایجاد کرده تا از چالش ها و به در شورای … از دست رفته به خوبی استفاده کنند.

-بزرگترین اشتباه اصلاح طلبان که به صورت مکرر آن را پیغام دادم این را با مسائل سیاسی و سیاست زدگی و گذشته درگیر کردند. می آمدند با آرامش ورود کنند اما پر سر و صدا گذشته در تصاویری که باید مستندات را به مراجع گزارش می دهند. شدن با چالش های سیاسی از نقاط ضعفشان بود. در مورد طرح شفافیت، مقابله با رانت خواری و عدم تراکم فروشی شعارهایی می دادند اما این گونه نبود. جذاب و دهن پر کن بود. کارنامه دوره پنجم شورای شهر تهران هیچ نقطه قابل دفاعی فرصت های از دست دادن ندارد.

-محسن هاشمی وقتی در کسوت رئیس شورای شهر تهران عملاً توجهی از ایرادات وارد شده بر هیئت رئیسه بود. شوراها باید صریح و شفاف تصمیم گیری و موضوع را جمع آوری کنند اما با و توان اقدامی انجام دهند. شهرداری هم این اتفاق افتاد. برای شهردار شدن ساخته نشده است. فرد با اخلاق، با شخصیت، باسواد و خوش بود. آقای نجفی بیشتر حوزه ستادی، برنامه ریزی و فکر و اندیشه می تواند نیروی موفقی باشد اما در شرایط اجرایی و شان اقتضا نمی کند. را پذیرفتند که به موقعیت اجتماعی شان ضربه زد

-تخلف با حجم کار است.وقتی بودجه 3 هزار میلیاردی سال 86 به بالای 20 هزار میلیارد افزایش پیدا می کند به همین نسبت اشتباهاتی ایجاد می شود. ها و فعالیت ها می شوند و بیشتر وارد می شوند. بگوییم زمینه های اشتباهات به همین نسبت بیشتر شود. اگر حجم فعالیت های مالی شورای چهارم به حجم شورای سوم برسانیم تخلفات به همان نسبت کوچک می شود. دیگر این است که برخی چیزها را سیاسی کردند. شهردار تهران تفاهم نامه ای با نهادی منعقد می کند که کار 20 هزار میلیاردی انجام دهد. تبدیل به مسائل دیگر می شود و تسویه حساب سیاسی به کار ورود پیدا می کند که حواشی دارد. بزرگنمایی کردن اشتباهات از موارد دیگر است.در دوره آقای کرباسچی که با آنها در جامعه هیاهو انجام دادند که شهرداری در بررسی ها به تعداد ناچیزی رسیدند. جامعه مورد بحث ما بستر ها و زمینه های بزرگنمایی مسائل را دارند اجتماعی است. بنده هرگز در شهرداری منکر وجود تخلف نبودم ولی بزرگنمایی و این مشکلی را حل نمی کند. اشتباه بود. در اجرای املاک چه سر و صدایی به پا شد که قوه قضائیه ورود پیدا کرد و سیاسیون باز برچسب زدند. جامعه را اذیت می کند و آثار سویی دارد.

ای برای من نکردند. حناچی اظهار نظری کرد که همان زمان جواب دادم. روزها هم به مناسبتی همین پیام را گفتم. که اینجا ام. قوه قضائیه در برخورد با آقا و آقا زاده نشان داد که اهل مماشات نیست. زمان با آقای حناچی صحبت کردم. کاری به گذشته ندارم اما آبی که ریخته شده جمع نمی شود.

-مساجدی در دوره سوم و چهارم برای استان با همکاری شهرداری و صورت امنایی ساخته شد شهر تهرانی بدین ترتیب انسجام و همبستگی حفظ شود. خیلی جاها این اماکن ساخته شد و یکی از این جاها ائمه اطهار و تنها مجموعه ای است که یک وجب فضای تجاری ندارد. امنایی هم است و شهرداری یک ریال بودجه تخصیص نمی دهد و به مردم اداره می شود. الان اعلام می کنم هر زمان که می خواهد حسینیه را تحویل بگیرد. شد ملکی را در بزرگراه همت دراختیار گرفته ام. آن ملک حسینیه است و سند و مالکیتش برای شهرداری و شهرداری منطقه از آن استفاده می کند. نیست در تسویه حساب سیاسی، به رقیب خود بزنید.

-بنده در هیئت نظارت، استان و شهرستان ولی اولین بار عالی که مرجع به رد ورود پیدا و بدعت در قانون ایجاد کرد.

-من رد صلاحیت نشدم و به خودم هم حرفی در این نزدند تنها به بنده کد انتخاباتی ندادند. من در توئیتی اعلام کردم که به رئیس مجلس نامه می و می گویم در کجای قانون چنین برخوردهایی وجود دارد. منظور و نیت من از آن توئیت عملکرد هیئت عالی نظارت بود که بر حسب می تواند در دفاع از موکلین خود نشسته باشد و به قانون ضربه بزند.

-من ده سال در شورا و شهرداری ام و به جز افراد مطرح و اول هستم. کسی که در طول این سال سندی کرد که طلایی رانت کرد، استفاده کرد، امتیاز گرفت، استفاده کرد و… من ممنون میشم آن را ارائه کند. صراحت می گویم که تماس بگیرید و ببینید. سه داماد من دو نفر بیکار هستند. دخترم با دکترای پژوهش هنر بیکار است و در شهرداری آن را به کار نگرفته ام. دیگر شرکت دارد. اگر یک بیلبورد برای دامادم که شرکت تبلیغاتی دارد از شهرداری باشد هر می شود. کردم به اموال عمومی تعرض نکنم. اختیاراتی که دارم سو استفاده نمی شود. صراحت می گویم اگر کسی غیر از این از من سراغ دارد بگوید. که در مجادلات سیاسی و کشمکش و تسویه حساب ها افراد می شوند و می زنند درست نیست. ارائه دهید. نمی گوئید من رفیق در بانک سرمایه فرستاده ام. من اگر نفوذ داشته باشم. را برای مثال برای دامادم گرفته ایم بانک؟ ام؟ اگر کاری کنم باید سندی باشد که سو استفاده کردم. برخی در حسادت و حب و بغض سیاسی مواردی که به طور طبیعی اتفاق می افتد را بولد می کنند. باید قضاوت کند و درباره آن حرف بزند. و مدرک دهد.

-شهروندان تهرانی می شناسم که نام پلیس مهربان به بنده دادند. عدم برخورد با اعتراضات و تجمعات سیاسی و صنفی در دوره های مختلف در دوره بنده بود. هر داشتیم. و ارتباط با مردم در دوره بنده رخ داد. به اعتراف دوست و دشمن طلایی دوره پلیس تهران زمان فعالیت من بوده و من روشن است. تصویری از من در جایی که با کسی برخورد کرده ام ارائه می کنم. چه به مسائل حاشیه ای می پردازد؟ بی اینترنشنال. این ها که است. من فکر می کنم مشکلشان با من و امثال من نیست بلکه مشکلشان با نظام است.چرا که می توانند به مردم القا کنند. گفتن ام. اینجا ایستاده ام و محل نرفته ام. اینکه سفر رفته ام چه ایرادی دارد؟ افکار عمومی ممکن است در فضای واکنشی داشته باشند اما بعدا که آرام شد قضاوت خواهند کرد.

-در دوره بنده پلیس با به قدری شد که شاید برای اولین درتاریخ رئیس پلیس پایتخت قرار میلیون وششصد هزار رای آورد ونفر دوم شد. چگونه است کسی گفته مدعیان دفاع از مردمی که فاقد اطلاعات هستند و بیانیه می دهند پس از شهریه شرکت می کند و این میزان می آورد. در واقع تاکید می کنم مشکل این جماعت با بنده نیست.با سپاه است با نظام است و با این بدنبال نامید کردن هستند.

من مانند هزاران دیگر بر حسب کاری که فرد داشتم (به کانادا-تاکید از مصاحبه کننده است) رفته ام و هم سفرهای دیگری انجام داده ام و برگشته ام. مطمئن دوستان ما به جای اینکه توجه کنند وقتی بی سی و منوتو و اینترنشنال به این مسائل می پردازند مشخص است پشت آن قصد و . در کشورمان قانون و ضابطه داریم و همه چیز سر جای خودش است.

-دختر من دکتری پژوهش هنر دانشگاه الزهرا است. نمی توانم با ارتباطاتم یا را عضو هیئت علمی کنم یا در شهرداری استخدام کنم؟ او هم در خانه بیکار است. من اگر از فرصت در اختیارم برای فرزندانم بگذارم در حق دیگران است.او مانند بقیه ثبت نام کند و با آزمون وارد پروسه استخدامی شود.

-هرگز به شورا بر نمی گردم. گاهی کاری الزامی می شود حتما انجام می دهم اما باید در توانم باشد ولی برای کار و پست این طرف و طرف راه نمی افتم. طول زندگی ام انجام نشده ام و انجام دهم.

-توصیه به مردم و مردم و جوانان می شود که قبل از بازنشر و انتشار مطالبی که در صحت و سقم و پیامدها وجود دارد توجه کنید. دشمن یک کلام چهل میلیون کلام می کند تا مردم را امید کند و بین مردم اختلاف ایجاد کند. هوشمندانه کنیم. مخالف با رانت خواری و فساد هستیم. را وظیفه مسئولین می دانیم و معتقدیم شفافیت دارد. تعارض برای کشورمان نیاز دارد. شفافیت مسائل اداری و مالی برای کشور ضروری است. ها است که می تواند جامعه ملتهب را کند. باید لیست اموال را در سامانه بتوانید حل کنید که آسیب ها را در قانون تعبیر کنید و شفافیت کنید.

-در پایان هم گلایه وانتظاری که از نیروهای انقلابی، مسجدی، هیئتی، حزب الهی دارم این پیش از و درمورد این اخبار حداقل تحقیق کنند. کنند. سوابق فرد را وارد فضایی می شوند دشمنان است.بنده قبل شماره تماس خودرا داده ام ۰۹۱۲۱۱۲۳۶۹۰هر شهروندی حق در به پاسخ هستم.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما