serve24banner

به کارخانه کارخانه بازمی‌گردند

[ad_1]

خبرگزاری مهر: که به قول خود از جایی که خیلی‌ها آرزو دارند نشان دهند که گویی تعلق از نقطه نظر اخلاقی مشهود است.

در دو هفته اخیر باشگاه سرخ‌ها و اتفاقاتی که روی داد، بحث بسیار است و تیتروار باید گذشت. نخست، اتفاق خوبی و یحیی گل در نشست خبری پس از بازی با اولسان گفت باید عیب‌ها از نبود کثیر در دیدار پایانی انجام شود.

اما این دو هفته همه آدم‌ها را به کارخانه‌های کارخانه‌شان گرداندند، می‌گویند که خلافش ثابت می‌شود. این را اول بار خود گل محمدی در بازگشت از دوحه مصاحبه از مدیران باشگاه در خصوص بشار رسن نشان داد.

این بازیکن عراقی گویا قرار نیست از دهان این مربی بیفتد، حال اینکه این بازیکن هم در پرسپولیس بوده و رفته است. این به منظور تصویب رسن نیست بلکه با وضعیت فعلی است. اگر این مربی مدام بگوید چون بازیکنم نباید از تیم انتظار داشت، نقطه شروع مسئولیت‌ناپذیری به حساب می‌آید. باید به این مربی گفت هافبک خلاق عراقی از این تیم و وظیفه اوست که چاره‌ای برای وسط میدانش بیاندیشد.

پیروانی، مدیر تیم، در یک برنامه در پاسخ به هجمه‌های بجای نابجایی که به تیمش می‌شود، می‌شود و در حال حاضر است و نه گذشته. به قول معروف «داشتم حساب نیست، دارم حساب دارم.”

پرسپولیس در بازی با نساجی قبل از اینکه زمین را بخورد – که واقعاً زمین را از استانداردی همیشگی – از ضعف‌های خودش ضربه زد. گلی که دریافت کرد و گل‌هایی که دریافت نکردند را بار دیگر بازبینی کنید تا پی به ضعف‌های مشهود این تیم در همه مسابقات بروید.

بازیکنان این تیم، را خاص می‌دانند اما در این دو بازی نمی‌کنند که نایب قهرمان آسیا در زمین اینستاگرام، از آن‌ها تا در زمین فوتبال بودند.

گل محمدی چند روز قبل در اقدامی پسندیده، نمایندگی از سوی باشگاه پرسپولیس، رهسپار یاسوج تا مدال خود را تقدیم به خانواده هوادار فقید، بهروز کند. رفتار، است.

از این مربی باید چرا در تیمش شاهد رفتارهای ناجوانمردانه هستیم. لک گویی دوباره به کارخانه بازگشته چون وقت کشی را از سر گرفته است. این مدیربان در بازی ذوب کار جدیدتری هم رو کرد. در هنگام ضربه زدن به کرنر ذوبی‌ها، توپ را به وسط زمین تا بازی کند. همچنین بابت ضربه عبدالله حسینی هرگز به در نهایت کرد که دو اخراجی در پی داشت. دود این اخراج هم به چشم خود پرسپولیس رفت.

پرسپولیسی‌ها پس از بازی از مدیر رسانه‌های خود پستی را منتشر کردند که از طریق جریان‌های ذوب آهن باعث توقف آنها می‌شود. اما گویا بیانیه ذوب آهن در نیمه نخست بازی، کارکردی از نیمه دوم اثرگذاری آن آغاز نشده است. این فرافکنی‌ها جز به بیراهه رفتن نیست آن هم برای تیمی که هنوز آنقدر مهره مهم و تأثیرگذار است که گل محمدی، بشار رسن را بر سر .

پرسپولیس پاسخگوی رفتارهای خود هم هستند. عملکرد نا مناسب آرمان مهدی مهدی خانی، سعید آقایی و مهدی عبدی. خود بینی. کری خوانی های مجازی که تیم را از میبرد. شانه خالی کردن از بار مسئولیت و پاسخگوی خیلی های دیگر.

پرسپولیس است. تیمی که در فاصله یک ماه از بلندای فوتبال آسیا به جایی رسیده است که در زمین خودش هم باید بابت تساوی راضی باشد.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما