serve24banner

برای یک رپورتاژ تبلیغاتی خوب چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

[ad_1]

نوشتن رپورتاژ آگهی خب اولاً باید ارزیابی بی طرفانه ای از محصول مدنظرتان داشته باشید و ثانیاً ناخودآگاه باید در ذهن عموم نفوذ کنید و نکات مثبت محصول را در ذهن عموم حفظ کنید. در این مقاله سعی می کنیم تمام نکاتی را که برای نوشتن یک گزارش خوب نیاز دارید به شما آموزش دهیم تا پس از مطالعه این مطالب بتوانید گزارش تبلیغاتی نسبتا خوبی برای معرفی محصول خود بنویسید. پس با ما همراه باشید

نکات مهم برای نوشتن یک گزارش تبلیغاتی خوب:

تا بتوانیم یکی داشته باشیم رپورتاژ آگهی خوب بنویسید بهتر است به یک سری نکات اساسی اما بسیار مهم توجه کنید و سپس شروع به نوشتن مطالب مورد نظر کنید. در اینجا شش نکته مهم برای نوشتن یک گزارش تبلیغاتی آورده شده است:

مرحله 1- هدف خود را کشف کنید

از آنجایی که نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب مانند پست های دیگر نیست، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید. زمانی که رفتار و نیت مخاطب خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید، می توانید نقاط ضعف مخاطبان خود را شناسایی کرده و نیازهای آنها را شناسایی کنید و با رفع نیازهای مخاطب، محصول خود را به آنها معرفی کنید و در نهایت آن را بفروشید.

مرحله 2: بهترین عنوان را انتخاب کنید!

اکنون که بر مراحل پیش‌نویسی مسلط شدید، مطمئن شوید که مخاطب روی محتوای شما کلیک کرده و محتوای شما را می‌خواند. این تنها در صورتی امکان پذیر است که یک عنوان جذاب برای متن خود انتخاب کنید.

نکات ساده برای نوشتن یک تیتر جذاب:

در هنگام نوشتن تیتر سعی کنید موضوع اصلی را کاملاً واضح بیان کنید و کلمات را طوری کنار هم قرار دهید که خواندن آنها ریتم خاصی در ذهن مخاطب ایجاد کند و در واقع متن شما را همراهی کند، البته اگر متن خود را عنوان می کنید. شما از کلماتی مانند بهترین، فوق العاده و … استفاده کردید و به این نتیجه رسیدید که درست نیست استفاده از این کلمات در یک محتوای تبلیغاتی درست نیست، زیرا این کلمات حس تبلیغات را در محتوا القا می کنند. از آنجایی که تبلیغات برای مخاطب امروزی چندان خوشایند نیست، به همین دلیل محتوای شما را نمی خواند و شما به راحتی مشتری خود را از دست خواهید داد.

مرحله 3: خلاصه ای بنویسید

اکنون که مخاطب شما با خواندن تیتر ترغیب به خواندن متن شما شده است، باید در ابتدای متن با مخاطب خود کار کنید تا تا انتهای متن شما را همراهی کند. قبل از خواندن تمام محتوای شما، مخاطب با خواندن سی یا چهل کلمه اولی که به آنها می‌گویید شروع می‌کند و تصمیم می‌گیرد که آیا می‌خواهد به خواندن مطالب شما ادامه دهد یا خیر.

مرحله 5: متن خود را عمدا بنویسید

در حین نوشتن این مطلب باید تمام توجه خود را به این نکته معطوف کنید که مخاطب هنگام مطالعه جایی از محتوا هیچ ایده ای را از دست ندهد، برای این منظور بهتر است نکته طلایی که در مطالب قبلی به آن اشاره کردیم، محتوای جذاب و هدفمند را به خاطر بسپارید. 70 درصد محتوای مفید و پاسخگوی نیاز مخاطب است و 30 درصد آن تبلیغات است.

هنگام نوشتن متن اصلی سعی کنید تعداد کلمات استفاده شده را افزایش ندهید و فقط بین 800 تا 1000 کلمه باشد. نکته طلایی دیگر برای نوشتن یک گزارش تبلیغاتی خوب این است که سعی کنید مخاطبان خود را جذب کنید. حتما در خود شنیده اید و دیده اید که اکثر ما با حس خرید کار می کنیم و بسیار کم پیش می آید که هنگام خرید از منطق خود استفاده کنیم، پس سعی کنید مردم را درگیر کنید و با آنها احساس دوستانه ایجاد کنید.

از این حس دوستی استفاده کنید و مشکلات احتمالی مخاطب را بیان کنید و با آنها همذات پنداری کنید و در پایان محصول خود را به آنها معرفی کنید، به مخاطب بگویید که راه حل پایان دادن به این مشکل استفاده از محصول شماست، اگر ایده دارید. فرآیندی برای نوشتن داستان سعی کنید هنگام نوشتن یک گزارش تبلیغاتی خوب از این توانایی ذهن خود استفاده کنید. مطمئن باشید با استقبال بی نظیری مواجه خواهید شد که در این صورت مردم به برند شما توجه خواهند کرد و در نتیجه فروش محصول شما افزایش می یابد.

از تصاویر مختلف استفاده کنید

نظرسنجی ها نشان می دهد که متن بدون تصویر بر 80 درصد افراد تأثیر نمی گذارد، بنابراین یک تصویر به محتوای خود اضافه کنید. قرار دادن تصویر در وسط متن اثرگذاری متن را در ذهن مخاطب افزایش می دهد.

استفاده از بین سرفصل ها را فراموش نکنید

برای تاثیرگذاری بیشتر متن سعی کنید از عناوین متفاوت و جذاب در محتوا استفاده کنید. متن های طولانی می توانند مخاطب را آنقدر خسته کنند که از خواندن گزارش شما پشیمان شوند.

مرحله آخر: مخاطب را با تکنیک call in action مجبور کنید!

همانطور که گفته شد، باید عنوانی بنویسید که مخاطب را وادار کند روی محتوا کلیک کند و ادامه مطلب را مطالعه کند. اکنون باید مردم را به انجام کاری دعوت کنیم. اینجا جایی است که مخاطب خود را راحت می کنید و 80 درصد از مخاطبان احتمالاً به دعوت شما برای انجام این کار پاسخ مثبت می دهند. نیازی نیست مخاطبان خود را به این کار خیلی واضح و با کلمات اجباری دعوت کنید، کافی است لینک وب سایت یا لینک فروش محصول مورد نظر را در انتهای مطلب خود منتشر کنید و بهتر است بلافاصله این لینک را منتشر کنید. و البته. تعداد کمی را در متن خود بگنجانید.

آخرین نکات

به عنوان آخرین نکته لازم به ذکر است که محتوای رپورتاژ آگهی خوب و هدفمند این است که اگر لوگو، نام تجاری و دعوتنامه وب سایت خود را حذف کنید، محتوا همان محتوای دیگر وب سایت مورد نظر خواهد بود.

به عنوان نکته بعدی، مطمئن شوید که قوانین گوگل را زیر پا نگذارید، به خصوص این قانون که بهتر است عبارت «رپورتاژ آگهی» را در ابتدای رپورتاژ آگهی خود درج کنید.

همچنین هنگام استفاده از بک لینک ها تعادل داشته باشید، در غیر این صورت امتیازات منفی اضافه می شود و آمار سایت شما کاهش می یابد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما