serve24banner

انتخابات پارلمانی نامزد نمی‌شوم

[ad_1]

به نظر می‌رسد دولت نجیب می‌قاتی را باید برای برگزاری انتخابات مجلس تعیین و انتخابی انجام داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الاخبار نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان روزنامه در صورت برگزاری انتخابات در خود یعنی در ماه مه را دارد. برای به خطر انداختن آن از اظهار نظر درباره حمایت مالی وجود ندارد. دوره بعدی مشکل نیاز لبنان به پول مطرح شد. از سفرای کشورهای بزرگ از مسؤولان لبنانی بودجه انتخاباتی بدون حمایت از لبنان جز هیئت‌های سفارت آمریکا و سازمان ملل هستند.

دو سوال اصلی که این دو مرجع جدیت لبنان برای برگزاری انتخابات و احترام به آن است و برای برگزاری آن نیاز به لبنان دارد. از این دو شرط مشخص شد که این دو هیئت آماده کردن بقیه پول لازم هستند.

میقاتی گفت: هیچ کس نمی تواند تصمیم را به پول دهد و یا انداختن آن را توجیه کند. انتخابات در موعد برگزار خواهد شد و معمولاً در پایان مشخص می شود که این انتخابات باید برگزار شود.

وی گفت، داخل ماشین پیش بینی‌ها ما به ۱۵ میلیون دلار برای انتخابات در و خارج از کشور نیاز داریم. سومین مبلغ تهیه شده است و برای تهیه بقیه آن مشکلی نداریم. طرف‌های بین‌المللی هستند که به ما می‌گویند باید در مورد مسائل لجستیکی و فنی تا تفسیری که مداخله مستقیم در انتخابات انجام شود، شرط شود.

گفت، گروه های زیادی هستند که خواهان انتخابات می شوند. اما جرأت این را ندارد که این مسئله را به صورت اعلام کنند یا اینکه به تعویق انتخابات اشاره کنند.

وی تاکید کرد: من از زمانی که دولت را برای انتخاب نامزد نمی‌شوم گفتم. از خارج و داخل برای نامزد شدن وجود دارد. من نمی‌خواهم در انتخابات نامزد شوم. ماه فرصت داریم و من تصمیم نهایی را بررسی می کنیم. اما علاقه‌های به نامزدی در انتخابات ندارم و مسئله هیچ ربطی با حریری، نخست پیشین لبنان جریان مستقل از مشارکت در انتخابات ندارد. عضو جریان المستقبل نیستم و به تصمیم آن ندارم.

من خودم این تصمیم را ارزیابی می‌کنم که در آن تصمیمات و مابعد آن تصمیم را بگیریم. با توجه به این که بر اساس تصمیم گیری ها تاکید شده و با تحریم رای گیری توسط سنی ها مخالفت کرده ام. نگران ضعیف بودن آن‌ها از انتخابات هستم. همین الان خواهان هستم. و جریان من انتخابات را تحریم نخواهیم کرد.

کسی نباید انتخابات را کند. این موضع ربطی به نامزدی عدم نامزدی در انتخابات ندارد. از لیست انتخاباتی در طرابلس حمایت می‌کنم. چه نماینده باشم و چه نماینده نباشم موضع من ابقا در حیات سیاسی و فعالیت اجتماعی در طرابلس است.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما