serve24banner

آخرین اخبار از لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M1

[ad_1]

لپ تاپ Zephyrus M16 دارای مزیت‌هایی است که آن را بیش از پیش ارزشمندتر می‌خرد و نسبت به مدل‌های قبلی خود هم ارزش بیشتری دارد. این لپ تاپ از یک بدنه برای زرق و برق استفاده کرده است و می تواند بیشتر از آن استفاده کند که برای گیمرها می تواند خیلی مهم باشد. صفحه نمایش آن کیفیت خوبی داشته و ایسوس تراشه اینتل هم به بهترین شکل ممکن است کارایی بسیار را برای لپ تاپ خود ارائه کند. اگر به یک صفحه نمایش با کیفیت QHD هستید که ۱۶۵ هرتز قدرت دارد و نسبت به تصویر ۱۶:۱۰ را هم ارائه می دهد، Zephyrus M16 یکی از معدود لپ تاپ‌هایی است که چنین امکانی را دنبال می‌کند.

قدرت صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus M16

این روند به ایسوس اجازه داده شده است که صفحه نمایش ۱۶ اینچی را نشان دهد که خیلی از بزرگ‌تر لپ تاپ‌های گیمینگ ۱۵ اینچی نیست. این محصول یکی از معدود لپ تاپ های گیمینگ است و تفاوت آن با G15 هم در این است که فضایی را که صفحه نمایش ارائه کرده است دیگر شاهد آن چین معروف در صفحه نمایش نیستیم. همین دلیل می‌شود که یک صفحه وب یا سند را بتوانید بهتر مطالعه کنید. با این حال، با عبور از فضای عمودی، صفحه نمایش کیفیت هم روشنایی بالا و جذاب نیست برای آن ارائه شده است. این صفحه نمایش واضح و عالی بوده و صد درصد از وسعت رنگی sRGB را نیز فراهم کرده است. 98 درصد از سیستم رنگی P3 نیز توسط شرکت در این صفحه نمایش داده شده است.

این صفحه به‌طور واضحی از صفحه نمایش G15 روشن‌تر است و تفاوت‌ها را کاملاً می‌کند. بازی‌ها و تصاویر می‌توانند با رانگ‌ها و بسیار زیباتر نمایش داده شوند و بافت‌های مات هم می‌توانند سطح کمی روشن را ببینند. خیره کننده خورشید دیگر تاثیری روی نمایش محتواها نخواهد داشت. با بررسی قیمت لپ تاپ اچ پی و برندهای دیگری که رقیب این لپ تاپ می‌شوند، مشخص می‌شوند که این ارزش بسیار بالایی دارد.

امکانات فوق العاده ROG Zephyrus M16

این لپ تاپ از یک مزیت جزئی بسیار عالی هم به‌عنوان اینتل استفاده می‌کند و می‌تواند تاندربولت ۴ را پشتیبانی کند. این محصول علاوه بر آن یک پورت تایپ سی هم در پورت برق جک اترنت دارد. یک جک هدفون و یک HDMI هم در این لپ تاپ به کار رفته است. اسلات دیگران هم وجود دارند که مربوط به پورت های USB ساده هستند و در سری های قبلی هم آن ها را دیده اند. قیمت لپ تاپ ایسوس در چنین شرایطی می‌تواند کاملا منطقی باشد برنامه‌های مخصوص بری این لپ تاپ خود دارد. وب کم یکی از مزیت های مهم دیگر لپ تاپ ایسوس در مدل های قبلی ندیده بود.

به همین واسطه لپ تاپ مورد نظر ما می‌توانیم برای تماس و تولید ویدیوهای گیمینگ بسیار مناسب باشیم. دوربین 720 HD ممکن است کیفیت بالایی داشته باشد، اما خیلی از وحشتناک نیست برای کارهای دانشگاهی و کاری قابل قبول و کافی خواهد بود. در تماس‌ها می‌توان کیفیت عالی بودن و میکروفون‌های دارای قابلیت نویز را هم با صدای شما به خوبی دریافت کرد. لپ تاپ Zephyrus M16 در زمینه های بیشتر با نسخه همتای AMD خود سازگار نیست و ساده، بازی یکی از این موارد است. میزان سرعت ارائه شده این لپ تاپ برای بازی کنتر استرایک، حد 236 بر ثانیه است. این معنی است که صفحه ۱۶۵ هرتزی می‌تواند عناوین ورزش‌های الکترونیکی را به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

آخرین اخبار از لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus M1

بررسی کارت گرافیک ROG Zephyrus M16

بازی‌های AAA با مشکل در این لپ تاپ مشکل می‌شود. سرعت ۴۶ فریم بر ثانیه‌های Red Dead Redemption 2 فراهم شده و متوسط ​​می‌تواند رضایت کاربران را جذب کند. بازی‌های دیگر مانند Shadow of Tomb the Tomp Raider هم بهتر عمل نمی‌کنند و تنها رتبه فریم ۳۸ را می‌توان با سیستم پرتو دریافت کرد. این نتایج نسبت به قیمت لپ تاپ ایسوس Zephyrus M16 معقول به نظر می‌رسند. کارت گرافیک مورد استفاده در لپ تاپ G15 ایسوس از نوع RTX 3070 است و اساساً یک درجه بالاتر از RTX 3060 قرار دارد. اعداد و ارقام نشان می دهد که این مرحله چقدر می تواند حساس و حیاتی باشد.

لپ تاپ در زمینه عمر باتری هم خوب عمل کرده است و می‌توان زمان زیادی را برای تجربه بازی‌های خود زمان گذاشت. قیمت لپ تاپ سری های گیمینگ نشان می دهد که ایسوس توان خود را در این لپ تاپ این صفحه نمایش این لپ تاپ ارائه می دهد. اگر نگاهی به قیمت لپ تاپ لنوو و برندهای دیگر در زمینه گیمینگ بیندازید، بیشتر با سطح عالی کاری این لپ تاپ آشنا شد. این لپ تاپ طراحی زیبایی هم دارد و اگر برای بازیهای متوسط ​​کارایی باشد، کارهای گیمینگ، روزمره و موارد دیگر یک انتخاب عالی است.

شارژر ۲۴۰ واتی این محصول در عرض ۵۰ دقیقه می‌تواند تا میزان درصد شارژ کند. این محصول از شارژ صدها وات هم پشتیبانی می‌شود که از طریق USB Type-C می‌توانید آن را وصل کنید. البته این شارژ یقینا کندتر گزینه ۲۴۰ ساعتی خواهد بود.

لپ تاپ از مقداد آی تی

مقداد آی تی به‌عنوان یکی از پلتفرم‌ها می‌شود که برای بررسی قیمت لپ تاپ ایسوس می‌توان به منبعی از آن استفاده کرد. ایسوس لپ تاپ‌های گیمینگ از سال‌های گذشته روانه بازار می‌کند و جدیدترین مدل‌ها را هم می‌توان با کارت ۳۰ و سری ۶۰۰۰ شرکت AMD دریافت کرد. این محصولات از نظر زیبایی هم کم و کسر نیست و می‌توان از قابلیت‌های آن استفاده کرد. آثار صنعت آینده گیمینگ را نیز می‌توان در این لپ تاپ‌ها اجرا کرده و نیاز به آن داشته باشد تا زمانی که به تعویق بندازید.

تنوع لپ تاپ‌ها در مقداد قرار می‌گیرد و با یک بررسی دقیق می‌توانید نهایی خود را انجام دهید. ابتدا باید مشخصات فنی مد نظر خود را تعیین کرده و ببینید که لپ تاپ مورد خود را چه کاری نیاز دارید. دانش‌آموزان و لپ تاپ‌هایی با فنی‌تر را انتخاب می‌کنند که تنها قادر به اجرای آن باشند و همچنین، در دانشگاهی از آن‌ها استفاده کنند.

کافی است که قیمت لپ تاپ اچ پی و سایر برندها بررسی شود و این گزینه های مناسب انتخاب شوند. فراموش نکنید که لپ تاپ‌های گیمینگ کامل‌ترین نوع لپ تاپ‌ها هستند که کامل‌ترین لیست آن‌ها را می‌توانید در مقداد مشاهده کنید و خرید کنید. قیمت لپ تاپ در کنار قیمت لپ لنوو و برندهای دیگر ارائه می شود تا بتوانید با بررسی و مشخصات فنی که نهایی خود را انتخاب کنید.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما