serve24banner

آبراموویچ؛ باشگاه چلسی تا کشتی سولاریس

[ad_1]

از عمارات‌های لندن تا کشتی‌های لوکس بخشی از دارایی‌های “رومن آبراموویچ” صاحب باشگاه روس چلسی هستند. اکنون با مصادره دارایی الیگارش‌های در بریتانیا دلیل جنگ روسیه علیه اتحادیه، “رومن آبراموویچ” نیز با خطر دست دادن دارایی هایش مواجه است.

گزارش فرارو به نقل از گردین؛ دارایی های الیگارشی روسیه در بریتانیا، مجموعه باشگاه مسدود شده است. میان تمام دارایی‌های متعلق به میلیاردرهای مرتبط با روسیه در بریتانیا، یکی از این اموال همیشه برجسته بوده است: باشگاه فوتبال چلسی. روز پنجشنبه، پس از معرفی رومن آبراموویچ به عنوان فردی در فهرست تحریم های بریتانیا، مالکیت او بر این باشگاه بریتانیایی به طور رسمی مسدود شد.

پیش‌تر وکلای آبراموویچ تاکید شدیدی بر این است که دلیلی برای قرار دادن آبراموویچ در فهرست تحریم‌های بریتانیا که قلمداد می‌شود، را تحریم کرده است.

از میان تمام افرادی که بریتانیا می‌کند با “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهوری روسیه آبراموویچ شاید وابستگی به بریتانیا را داشت. با این وجود، یک نماینده مجلس عوام ادعا می کند که برای نجات دادن املاک اش و به فروش چلسی به مبلغ 4 میلیارد دلار است.

آبراموویچ علاوه بر چلسی، سهامی در شرکت فولاد «اوراز» (Evraz) و «نوریلسک نیکل» (Norilsk Nickel) است که با نام «نورنیکل» (Nornickel) نیز شناخته می شود که هر دو سهام آن در بورس لندن فهرست شده بود و اکنون. حالت تعلیق است.

طبق رتبه نشریه “فوربس” ارزش دارایی آبراموویچ دارای 9.4 میلیارد پوند است. این نشریه نوشته است: «او یکی خود را حفظ کرد».

بنا بر گزارش ها، دارای آبراموویچ در بریتانیا یک عمارت ۱۵ خوابه در کاخ کنزینگتون در مرکز لندن که در سال ۲۰۰۹ میلادی قیمت میلیون پوند خریداری شد. هم چنین، او مالک یک پنت هاوس مشرف به رودخانه تیمز بوده که در سال ۲۰۱۸ به قیمت ۲۲ میلیون پوند خریداری شده است.

این وجود، آبراموویچ دارایی‌هایی نیز دارد که از مقامات بریتانیا خارج هستند. جمله این دارایی‌ها می‌توان به Château de la Croe در سواحل مدیترانه فرانسه که متعلق به خانواده سلطنتی بریتانیا است که گمان می‌رود یورو ارزش یورو داشته باشد.

آبراموویچ؛  باشگاه چلسی تا کشتی سولاریس

آبراموویچ صاحب یکی از بزرگترین کشتی‌های تفریحی جهان به نام سولاریس متری است که طبق گزارش‌ها می‌تواند میزبان ۳۶ مهمان باشد. ارزش این کشتی تفریحی لوکس میلیون دلار زده شده است.

به گزارش وب سایت ردیابی Marine Traffic، کشتی تفریحی روز سه شنبه ترک کرد و صبح در سواحل جنوبی سیسیل در حال حرکت بود. سخنرانی آبراموویچ پیش‌تر به «رویترز» گفته بود: «ما هرگز در مورد نقلیه کشتی اظهار نظر نمی‌کنیم».

گفته شده که مالکیت کشتی قدیمی، اما بزرگتر ۱۶۲ متری Eclipse نیز متعلق به آبراموویچ است.

سفر سریع تر، می‌شود که آبراموویچ یک هواپیمای ویژه نیز داشته باشد. نشریه «فوربس» سال گذشته گزارش داد که آبرامویچ ۳۵۰ میلیون دلار برای یک بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر جدید هزینه کرده است. بوئینگ ۷۸۷ معمولا توسط خطوط هوایی به عنوان یک هواپیمای مسافربری دو راهرو برای حمل ۳۰۰ نفر استفاده می‌شود. با این وجود، آن نشریه اعلام کرده است که نسخه بوئینگ آبرامویچ ظرفیت حمل ۳۰ مسافر به همراه ۲۰ نفر از خدمه را دارد.

به گفته وب سایت ردیابی FlightRadar24، هواپیمای متعلق به آبراموویچ در تاریخ 4 مارس از مسکو به دبی پرواز کرده و سپس بازگشته است.

تحریم‌های تازه علیه آبراموویچ که هیچ سهامی در “اوراز” شرکت فولاد که لندن بیش‌تر در روسیه بفروشد.

قیمت سهام این شرکت صبح پنجشنبه پس از اعلام تحریم‌ها تا ۱۳ درصد کاهش یافتن دستور توقف آن را برای ساختن درباره تحریم‌ها صادر کرد. سهام آبراموویچ در پایان سال ۲۰۲۱ میلادی، ۱.۴ میلیارد پوند ارزش داشت، اما عصر چهارشنبه به ۳۲۰ میلیون پوند کاهش یافت.

بورس لندن روز پنجشنبه هفته گذشته نوریلسک نیکل را به همراه ۲۶ شرکت دیگر که ارتباطی قوی با روسیه دارند انجام می دهند. بعد از هشت شرکت دیگر به دلیل داشتن روابط مشابه به حالت تعلیق درآمدند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تعبیر خواب با استفاده از منابع معتبر اسلامی
تعبیر خواب ماهی مرده و زنده
تعبیر خواب بوسیدن مرده توسط زنده
اهمیت خرید پرینتر از سایت آوافرهنگ
یورو ۲۰۲۴: جشن فوتبال اروپا
تصویر که ارزان و موجود است: قیمت و خرید پرینتر
تماس با ما